Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19
Pokaż wszystkie slajdy

Wirtualna centrala telefoniczna Call-ex Cloud

To system do swobodnej komunikacji, skutecznej sprzedaży i obsługi klientów przez telefon.

  • Płać za to czego potrzebujesz: konta użytkowników, numery, usługi, rozmowy i sprzęt;
  • Otrzymaj pełne wsparcie: razem z nami zbuduj centralę i system od A do Z;
  • Zyskaj rozwiązanie w chmurze: które usprawni Twój kontakt z klientami.

Logo wirtualnej centrali PBX Call-eX Cloud, w chmurze do rozmów i wsparcia biznesuOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Rozmowy bez limitu lub nawet 50 000 minut w pakiecie.

Takie korzyści oferujemy tylko dla abonentów wirtualnej centrali.

Dowiedz jak działa i co potrafi podczas wideoprezentacji 1:1!

Oferta no-limit i pakiety minut, płaska taryfa dla abonentów wirtualnej centraliOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Dlaczego wirtualna centrala od Datera?

Kalkulator Wirtualnej Centrali Telefonicznej

Wyceń swój system

    Liczba użytkowników:

    Zapowiedź:

    Automatyczna zapowiedź np. "Witaj w firmie XXX"

    Interaktywne menu IVR:

    Infolinia rozdzielająca połączenia telefoniczne. "1. Dział Obsługi Klienta, 2. Sprzedaż, 3. Finanse.."

    Kalendarz:

    Umożliwia konfigurację systemu w zależności od dnia i godziny np. w weekendy i po 16 system przekierowuje połączenia na pocztę głosową lub do dyżurującego pracownika"

    Kolejkowanie połączeń:

    Ustawia połączenia w kolejce i utrzymuje je na linii dopóki nie obsłuży ich pracownik




    Aplikacja mobilna:

    Do dzwonienia i odbierania, dostępna na systemy Android i iOS

    Nagrywanie rozmów:

    Call Back Widget:

    Pływająca graficzna słuchawka na stronę internetową umożliwiająca zamówienie połączenia

    SMS:

    Moduł SMS umożliwiający wysyłanie SMS automatycznie z menu IVR, ręcznie z panelu agenta lub masowo bezpośrednio z centrali

    Szczegółowe raporty:

    Umożliwiające sprawdzenie natężenia ruchu telefonicznego i skuteczności pracy pracowników







    {{ toggledmark(toggles.smoptin) }}

    Pakiety minut do Polski i UE Unii Europejskiej

    Pakiety minut dla połączeń w Polsce i na świecie

    Ogranicz koszty rozmów w swoim call center.

    • Do Polski: od 1 000 do 50 000 minut miesięcznie;
    • Do Unii Europejskiej: od 200 do 1 000 minut miesięcznie;
    • Do USA i Kanady: od 1000 do 10 000 minut miesięcznie.

    Oferta dostępna dla abonentów usługi SIP Trunk i wirtualnej centrali Call-eX Cloud.

    Warto wiedzieć o wirtualnej centrali w chmurze: żarówka, idea, pomysł!

    • 100% telefonii: w cenie abonamentu wirtualnej centrali każdy pracownik twojej firmy zyska możliwość swobodnych rozmów z aplikacji, telefonu lub programu PC, z dostępem do numerów wewnętrznych, poczty głosowej czy przekierowań;
    • 100% funkcji na wszystkie potrzeby: nasza wirtualna centrala oferuje funkcje dla sprawnie funkcjonującego biura i skutecznej sprzedaży z pomocą telefonu. Rozszerz swoją wirtualną centralę o usługę SMS, zintegruj ją z CRM. Poczta głosowa może przychodzić na e-mail. Uruchom infolinię albo Call Back Widget;
    • 100% wsparcia: zespół Datera pomoże Tobie zaprojektować, skonfigurować i uruchomić naszą wirtualną centralę telefoniczną VoIP od A do Z. Możesz na nas liczyć na każdym etapie uruchomienia wirtualnej centrali – i po nim. Gwarantujemy SLA: nasza wirtualna centrala telefoniczna po prostu działa. Gwarantujemy wysoką niezawodność i dostępność usług.

    Zobacz kluczowe funkcje Call-eX Cloud

    Wirtualna centrala telefoniczna Call-eX Cloud spełni wszystkie potrzeby telekomunikacyjne Twojej firmy. Zobacz jak ją wykorzystasz:

    Powiązane produkty

    Wirtualne centrale telefoniczne to innowacyjne rozwiązanie, które zyskuje na popularności wśród przedsiębiorstw każdej wielkości. Dzięki nim firmy mogą zarządzać komunikacją telefoniczną w sposób bardziej efektywny i elastyczny, bez konieczności inwestowania w kosztowną infrastrukturę. Nasza oferta wirtualnych centrali telefonicznych nie tylko usprawnia procesy komunikacyjne, ale również wspiera sprzedaż i obsługę klienta, dostarczając szereg zaawansowanych funkcji.

    Jakie korzyści przynosi wykorzystanie wirtualnych centrali telefonicznych?

    Wirtualne centrale telefoniczne znajdują zastosowanie w różnych sektorach, od małych firm po duże korporacje. Umożliwiają one elastyczne zarządzanie połączeniami, co jest szczególnie istotne dla firm z rozproszonym zespołem lub pracujących zdalnie. Korzyści płynące z ich wdrożenia obejmują obniżenie kosztów komunikacji, zwiększenie mobilności pracowników oraz poprawę jakości obsługi klienta. Dzięki integracji z telefonią VoIP, firmy mogą korzystać z numerów VIP, numerów wewnętrznych oraz atrakcyjnych pakietów minut, co dodatkowo optymalizuje wydatki.

    Centrale telefoniczne – poznaj szczegóły naszej oferty

    Nasza wirtualna centrala telefoniczna oferuje ponad 20 funkcji, które wspierają codzienną działalność firm. Do najważniejszych z nich należą: poczta głosowa, IVR oraz telekonferencje.

    Integracja z CRM i narzędziami e-commerce

    Ponadto, wirtualne centrale telefoniczne wspierają sprzedaż i obsługę klienta, oferując integrację z systemami CRM, takimi jak Baseline czy Livespace. Sprawia to, że wszystkie informacje o klientach dostępne są w jednym miejscu, co umożliwia bardziej spersonalizowaną obsługę. Co więcej, nasze centrale oferują narzędzia dla agentów, takie jak ACD, TTS czy zintegrowane usługi SMS.

    Personalizacja i automatyzacja

    Nasze centralki telefoniczne pozwalają uruchomić na firmowej witrynie kolorowy i edytowalny wizualnie widget w celu automatycznego oddzwaniania. Jest to niezwykle przydatne narzędzie, które może zwiększyć liczbę połączeń od potencjalnych klientów. Dodatkowo, wirtualna centrala telefoniczna VoIP pozwala na prezentowanie się numerem komórkowym podczas dzwonienia oraz odbieranie połączeń na numerze komórkowym, co zwiększa elastyczność i mobilność pracowników.

    Centrale telefoniczne – dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

    Wybierając wirtualne centrale telefoniczne od Datera, inwestujesz w nowoczesne, zaawansowane i niezawodne rozwiązania telekomunikacyjne. Gwarantujemy, że Twoja komunikacja będzie zawsze na najwyższym poziomie, a firma będzie mogła skoncentrować się na tym, co najważniejsze – na rozwijaniu swojego biznesu.

    Zamknij [X]