Po trzecie Recall Funkcja Wirtualnej Centrali recall działa jako mechanizm automatycznego ponownego nawiązywania połączenia z klientem, który wcześniej próbował skontaktować się z firmą, ale z różnych powodów nie…
Wiadomości SMS stanowią idealne uzupełnienie usługi IVR, tworząc elastyczne i efektywne rozwiązanie komunikacyjne, które odpowiada na potrzeby zarówno klientów, jak i firm. IVR automatyzuje i upraszcza interakcje telefoniczne, umożliwiając klientom…
Wirtualna Centrala zintegrowana z systemem CRM daje możliwość wykonywanie standardowych działań wraz z funkcjami telekomunikacyjnymi w jednym panelu. Wszystkie interakcje z klientami są automatycznie gromadzone i przechowywane. Dzięki temu agenci…
Wirtualne contact center to bardzo istotny punkt styku klienta z firmą – od jego sprawnego działania zależy zarówno zadowolenie klientów, jak i reputacja całej organizacji. Menedżerowie call center zmagają się…
Porównanie najpopularniejszych systemów telefonicznych dla małych i średnich firm – Klasyczna telefonia vs VoIP Wybór systemu telefonicznego dla małej lub średniej firmy nie sprowadza się jedynie do kosztów połączeń. Równie…
W nowej wersji Call-eX Cloud skoncentrowaliśmy się na wdrożeniu usprawnień i narzędzi, które zwiększają intuicyjnosć procesów obsługi centrali. Ponadto rozszerzyliśmy portfolio integracji z systemami CRM, eliminując konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów…
Wirtualna Centrala to system łączący w sobie zarówno internetową telefonię stacjonarną VoIP, jak i usługi wspierające pracę z telefonem. Kojarzona jest przede wszystkim z zapewnianiem najlepszego kontaktu telefonicznego…
Bitrix24 to oprogramowanie stworzone w oparciu o sztuczną inteligencje, dedykowane biznesowi. Jedno rozwiązanie, które zastępuje mnóstwo usług i aplikacji niezbędnych w codziennej pracy. Widoki z panelu Bitrix24 …
Podążając za ciągłymi zmianami dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych oczekiwań klientów. Proponujemy pakiety dedykowane ułatwiające podjęcie szybkiej decyzji biznesowej, pakiety SIP Trunk dostosowane do konkretnych potrzeb oraz uzupełniliśmy ofertę o…
CheckMed to cykliczne badanie standardów obsługi klienta w placówkach medycznych. Projekt sprawdza realny czas dodzwonienia się do placówek, skuteczność kontaktu i dostępność dla pacjentów. Badanie zostało opracowane przez firmę Unimed,…