Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Sprzedaż i obsługa usług finansowych jest łatwa….

…z dobrą wirtualną centralą telefoniczną.

  • Zbuduj profesjonalną i inteligentną infolinię;
  • Korzystaj z naszej telefonii swobodnie obok GSM;
  • Łatwo wprowadź pracę zdalną lub hybrydową.

Call center, IVR, SMS, wirtualne numery… ponad 20 funkcji jest do Twojej dyspozycji!
Zadbamy o pełne bezpieczeństwo Twoich danych. Nasze serwery znajdują się wyłącznie w Polsce.

Zamów rozmowę 1:1 lub prezentację wideo naszego systemu.

Firma finansowa, wirtualna centrala telefoniczna: ilustracjaOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Poznaj funkcje najczęściej stosowane przez firmy finansowe

Jak obsługiwać? Jak sprzedawać? Czytaj poradniki.

Warto wiedzieć o IVR

Dlaczego tak wiele firm finansowych korzysta z naszych usług?

    • 50% wyszukujących firm finansowych w Google chciałoby do nich dzwonić już ze strony wyników!
    • 60% szukających rozwiązań inwestycyjnych chciałoby umówić spotkanie;
    • 50% poszukujących ubezpieczeń chce rozmawiać o zakresie oferty.

Trudne usługi potrzebują rozmowy ze specjalistą. Dużo dzwoniących wymaga dobrego systemu telekomunikacyjnego do obsługi.

Sprawdź system Salesforce »

Salesforce to największy na świecie CRM ze spójną bazą danych, która umożliwia monitorowanie źródeł, z jakich spływają informacje. Możliwość pełnej personalizacji jest jego przewagą. System został stworzony z myślą o sprzedaży, jednak ma o wiele szersze zastosowanie.

38

firm z sektora finansowego zaufało naszym systemom dla obsługi klientów!

22

banków z całej Polski korzysta z naszych systemów telekomunikacyjnych.

80

stanowisk call center w trybie 24/7 funkcjonuje na naszej wirtualnej centrali

240

pracowników w 4 miastach korzysta z naszej wirtualnej centrali w ramach jednej firmy.

Zamknij [X]