Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

API: połącz z nami dowolny system IT

Wykorzystaj protokół API SOAP naszych central dla integracji o maksymalnej funkcjonalności.

API jest zawsze dostępne w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Integracja z API SOAP: możliwości

Integracja API to dwustronna komunikacja i bezpieczeństwo danych.

Wymiana danych

Przeglądaj i zarządzaj danymi o połączeniach telefonicznych w swoim systemie.

Dzwonienie i odbieranie w systemie

Dzwonienie i podsumowywanie rozmów w systemie to znaczy wzrost wydajności pracy.

Dodatkowe funkcje telekomunikacyjne

Odtwarzaj rozmowy, wysyłaj SMS-y, monitoruj aktywność handlowców w CRM... i więcej!

Integracja z API: najczęściej zadawane pytania

API: usługi powiązane

Infolinia (ACD)

Kolejkowanie połączeń przychodzących. Da lepszą jakość obsługi klienta: skróci czas oczekiwania na rozmowę i uprzedzi, że trzeba na nią poczekać.

SMS

Rozwiń swoje call center i contact center o SMS. Wysyłaj i odbieraj przez WWW, masowo, automatycznie lub ręcznie przez sprzedawców.

Integracja CRM

Nasze centrale są zintegrowane i gotowe do pracy z CRM Livespace i Baseline, posiadają też funkcjonalne API dla dedykowanych systemów.

System CRM i telefon VoIP

Sprawdź gotowe integracje »

Nie masz jeszcze CRM lub chcesz go zmienić? Wybierz któregoś z naszych partnerów. Zyskaj wirtualną centralę VoIP połączoną z CRM i gotowe do pracy praktycznie od razu od podpisania umowy. Bez żadnego zaplecza IT po Twojej stronie.

 

Partnerskie systemy CRM: ilustracja

Zostań naszym partnerem »

Zaoferuj nowym i dotychczasowym klientom łatwą integrację VoIP ze znaczącym na Polskim rynku dostawcą. Korzystaj z naszych działań sprzedażowych jako partner, zyskując nowy kanał dotarcia do klientów.

Przeczytaj więcej o integracji VoIP

Przeczytaj wybrane materiały traktujące o integracji Voip-CRM i nie tylko.

Zamknij [X]