Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

SPY: kontroluj pracowników call center

Dołączaj w trybie cichym do rozmów i wspieraj swój zespół call center jako Supervisor.

  • Słuchaj przebiegu rozmowy i dyskretnie wspieraj pracownika;
  • Dołącz do rozmowy w dowolnym momencie, żeby wspomóc dzwoniącego klienta.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Usługa SPY jest dostępna w abonamencie dla użytkowników naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

SPY, funkcja konta Supervisor, ilustracja - dla call center, podsłuchiwanieOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Wybrane funkcje SPY konta Supervisor
Dyskretne dołączenie do rozmowy
(Zarówno konsultant jak i klient nie są informowani o dołączeniu)
TAK
Wsparcie pracownika
(Supervisora słyszy jedynie pracownik)
TAK
Rozmowa trójstronna
(Supervisor dołącza do rozmowy, żeby porozmawiać z klientem)
TAK
Wyciszenie tylko dla klienta
(Pracownik może w tym czasie porozmawiać z Supervisorem)
TAK

Zamknij [X]