Salesforce to największy na świecie CRM ze spójną bazą danych, która umożliwia monitorowanie źródeł, z jakich spływają informacje. Harmonizację procesu umożliwiają filtry do wyszukiwania. Ten system został stworzony z myślą o sprzedaży, jednak ma o wiele szersze zastosowanie.
Jeśli już korzystasz z Salesforce, to pamiętaj, że w każdej chwili możesz zintegrować system z Wirtualną Centralą Datera, dzięki czemu zyskasz funkcje VoIP. |
Korzyści dla firm płynące z integracji Salesforce z Wirtualną Centralą Datera:
Spersonalizowany proces sprzedaży
Jeśli potrzebujesz niestandardowych rozwiązań systemowych, chcesz wesprzeć wyjątkowe procesy w Twojej firmie to integracja Salesforce z Wirtualną Centralą jest idealnym rozwiązaniem. System jest budowany i dostosowany do potrzeb danej firmy.
Wsparcie sztucznej inteligencji przy analizie baz danych klientów/kontaktów
Twój zespół zyska możliwość korzystania z nowych narzędzi, takich jak sztuczna inteligencja (AI ang. Artificial Intelligence) i chatboty.
Szybszą obsługę klienta
Dzięki integracji zautomatyzujesz operacje, zyskasz dostęp do analiz danych i zmierzysz efektywność działań podejmowanych przez pracowników.
Centralizacja danych w chmurze – wszystkie zespoły korzystają z jednego narzędzia
Platforma Salesforce działa w całości w chmurze. Do korzystania z integracji wystarczy tylko przeglądarka oraz dostęp do Internetu.
Większa produktywność
Salesforce z Wirtualną Centralą to również zintegrowana platforma współpracy. Ułatwia współpracę zespołu, współdzielenie danych i procesów. Z systemem łatwiej zidentyfikujesz i zlikwiduj przeszkody.
Salesforce z Wirtualną Centralą możesz w 100%-ach dostosować do potrzeb swojej firmy. |
Z video dowiesz się jak wygląda interfejs platformy oraz zobaczysz jakie funkcje możesz zyskać dzięki Salesforce.