Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

System Raportowy Datera

Zyskaj czytelne dane o kosztach i skuteczności pracy Twoich sprzedawców i pracowników obsługi

  • Integralna część naszych systemów VoIP dla contact center i biur.
  • Pozwala na kompleksową analizę interwałową, SLA czy CDA.

Dla contact center, biura i recepcji wybierz systemy Datera, żeby zawsze mieć pełnię wiedzy o połączeniach.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Ta usługa jest dostępna w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

System raportowy call center i contact center, CDR, usługa central telefonicznych Call-eX i Call-eX CloudOtwórz popup z formularzem kontaktowym, prezentacja wideo »

Badaj i kontroluj:

Finanse

CDR (Call Data Record) to pełny raport o kosztach połączeń, z zestawem filtrów pozwalających na precyzyjne poznanie kosztów połączeń generowanych przez poszczególne biura, działy, osoby, kampanie wychodzące czy inne grupy zdefiniowane w centrali Call-eX lub Call-eX Cloud.

Pracę infolinii

Perspektywa pozwalająca badać ruch przychodzący na naszą infolinię i jakość jego obsługi. Uzyskamy tu informacje o kluczowych parametrach, jak SLA (Service Level Agreement) czy AWT (Average Waiting Time).

Wydajność pracowników

Perspektywa pozwalająca ocenić skuteczność indywidualnego pracownika, zarówno w kampaniach wychodzących jak i przychodzących. Pokazuje nie tylko parametry jakościowe jego pracy, ale też ogólną dyspozycyjność – dzięki śledzeniu statusu jego konta.

Kampanie

Perspektywa pozwalająca ocenić skuteczność kampanii wychodzących (outbound). Wskaże nam stopień realizacji planowanych połączeń do rekordów z bazy kontaktów wgranej do centrali telefonicznej, a także parametry jakościowe rozmów: ich czasy, przypisane im notatki i tagi.
Wybrane funkcje systemu raportowego
Dashboard
(Graficzny panel prezentujące wybrane dane wszystkich perspektyw)
TAK
Perspektywa kolejki
(Analiza interwałowa, SLA)
TAK
Perspektywa kampanii
(% odebranych, % odebranych przy drugiej próbie)
TAK
Perspektywa agenta
(Odebrane / nieodebrane)
TAK
CDR
(Billing)
TAK

 

Zamknij [X]