Funkcje użytkowe |
|
|
Funkcje VoIP dla biura
(Telekonferencje, przekierowania, wirtualny faks, poczta głosowa na e-mail, provisioning etc.) |
|
|
Funkcje VoIP dla sprzedaży i obsługi (contact center)
(ACD, dialery, API, integracja CRM, menu IVR, nagrywanie rozmów etc.) |
|
|
Integracja z systemem CRM Livespace |
|
|
Integracja z systemem CRM Baseline |
|
|
Integracja z dowolnym CRM przez API |
|
|
Integracja z usługą analityczną Lead360 |
|
|
Usługa SMS |
|
|
Synteza mowy (TTS) |
|
|
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer Datera
(Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX Cloud) |
|
|
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer zewnętrzny
(Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX, dodatkowo płatna w Call-eX Cloud) |
|
|
Domyślna integracja z SIP Trunk Datera
(Centrala Call-eX w formie licencji może współpracować z dowolnym operatorem VoIP) |
|
|
Wsparcie dla bramek (GSM etc.)
(Call-eX Cloud jest zintegrowana z SIP Trunk Datera) |
|
|
Dedykowana aplikacja softphone Android)
(Call-eX Softphone jest przeznaczony do systemu Call-eX Cloud) |
|
|
Funkcje bezpieczeństwa i wsparcie |
|
|
Kopie bezpieczeństwa / Replikacja
(W przypadku wirtualnej centrali, SLA gwarantuje Datera) |
|
|
Darmowe aktualizacje systemu
(Platforma Call-eX Cloud jest aktualizowana automatycznie do najnowszej wersji) |
|
|
Opcjonalny abonament bezpieczeństwa (SLA)
(Możliwość wykupienia usługi zapewnienia SLA systemu przez Datera, w przypadku systemu Call-eX Cloud jest już wliczona w abonament) |
|
|
Opcjonalne wsparcie techniczne
(Pomoc w konfiguracji systemu i przygotowania go do pracy) |
|
|
Pozostałe |
|
|
Możliwość instalacji na dowolnym serwerze
(Wsparcie dla systemów serwerowych Windows / Linux) |
|
|
Możliwość kupna serwera z pre-instalowanym systemem |
|
|