Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Przekierowania połączeń telefonicznych

Automatyczne, inteligentne, warunkowe, wewnątrz sieci i na GSM. Kieruj bez ograniczeń.

  • Integruj przekierowania ze swoim menu IVR;
  • Kieruj połączenia do pracowników, działów i na inne usługi VoIP.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Usługa przekierowań jest dostępna w abonamencie dla użytkowników naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Przekierowania połączeń telefonicznych w wirtualnej centrali ilustracja usługiOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Wybrane możliwości konfiguracji przekierowań
Przekierowanie na numer komórkowy
(Ustawione na stałe lub warunkowo, np. w przypadku niedostępności)
TAK
Przekierowanie jedynie wybranych numerów
(Możliwość przekierowania np. klientów VIP)
TAK
Kierowanie zgodnie z kalendarzem
(Kierowanie ruchu zależnie od dnia tygodnia, pory dnia etc.)
TAK
Hunt Group
(Kolejne wybieranie numerów z listy aż któryś podejmie połączenie lub jednoczesne wybranie grupy numerów)
TAK
Call Pickup
(Przejęcie połączenia przez inny numer, jeżeli podstawowy nie odbiera)
TAK
Interkom
(Równoczesne wybieranie grupy numerów w sieci i nadanie komunikatu)
TAK

Pomysł, warto wiedzieć

Przekierowania i przełączenia:

  • Przełączenia: to kierowanie połączeń przez użytkownika po ich odebraniu, np. w sekretariacie. Przełączenia to standardowa funkcja naszej telefonii. Możesz przełączyć połączenie przychodzące z konsultacją (pytając najpierw osobę docelową, czy może rozmawiać) lub bez niej;
  • Przekierowania: to część rozbudowanego pakietu funkcji IVR w naszych centralach. Bez problemu dodasz opisane tutaj funkcje do swojego interaktywnego menu. Tak samo jak wszystkie inne usługi.

Przeczytaj więcej o przekierowaniach

Hunt group, call pickup i inne - dowiedz się więcej.

Zamknij [X]