Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Callback Widget

Instalowany na stronie WWW graficzny widżet do oddzwaniania zwiększy Twoją sprzedaż przez telefon.

  1. Przykuj uwagę klientów i zachęć ich do pozostawienia numeru, na który oddzwonisz;
  2. Automatycznie i szybko oddzwaniaj – nie trać klientów.
  3. Edytuj wygląd i kolorystykę widżetu i przycisku wywołującego!

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Callback Widget to dodatkowa usługa dla użytkownikow wirtualnej centrali Call-eX Cloud.

Call Back Widget: usługa dla abonentów centrali telefonicznej Call-eX Cloud, interaktywny widżet do oddzwaniania na WWWOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacja wideo »

Dlaczego musisz mieć Callback Widget?

Oddzwanianie ikona

Oddzwanianie jest wygodne!

Nikt nie lubi czekać bezczynnie. Pozwól klientom zostawić im numer i zająć się swoimi sprawami, zamiast kazać im wisieć na linii. Takie rozwiązanie woli ponad 60% klientów (Źródło: Customersthatstick.com)
Plan oddzwaniania i telefonów - ikona

Widżet pilnuje planu!

System zestawia połączenia automatycznie. Odpowiadaj jak najszybciej - badania pokazują, że sukcesy sprzedażowe dla kontaktów oddzwonionych w pierwszej minucie po połączeniu są o 391% częstsze niż po 10 minutach! (Źródło: Vendasta / Drift)
Przycisk telefonu interaktywny, ikona

Graficzny przycisk działa!

Klienci chcą interaktywnych przycisków prowadzących do rozmowy telefonicznej! Badania Google pokazują, że przyciski wywołujące połączenia są jednymi z najchętniej wybieranych (Źródło: Thinkwithgoogle.com)

Dlaczego Callback Widget od Datera?

Bez limitu, ikona

Bez ograniczeń

Korzystaj bez limitów połączeń, osób w zespole i leadów, na tylu stronach i domenach ilu chcesz.
Automatyzacja, ikona

Automatyzacja

System błyskawicznie oddzwania za ciebie jak najszybciej. Nie trać leadów na rzecz konkurencji.
Urządzenia VoIP terminale, telefony

Integracja VoIP

Zawsze masz dostęp do wszystkich funkcji VoIP naszej centrali. IVR, synteza mowy i wiele innych.
Usługa SMS przez WWW dla firm, usługa wirtualnej centrali PBX: ikona

Powiadomienia SMS

Rozszerz usługę o możliwość wysyłania automatycznych powiadomień użytkownikom.
Kod, instalacja

Łatwa instalacja

Po prostu wklej skrypt usługi na swojej firmowej witrynie i zacznij korzystać
CTI, usługa wirtualnej centrali PBX z CRM

Łatwa konfiguracja

Zarządzaj całą usługą przez wygodny panel WWW. Korzystaj z szablonów wyglądu lub edytuj CSS/HTML.

Warto wiedzieć

  • Zmieniaj logo, kolory, wymiary, czcionki oraz tekst. Znasz HTML / CSS? Możesz wtedy dostosować wygląd widżetu w 100% do swoich potrzeb;
  • Połączenia z widżetu może obsługiwać dowolnie duży zespół – po prostu dokup dowolną liczbę dodatkowych kont ponad to dostępne w abonamencie.

Funkcje Callback widget i galeria

Liczba obsługiwanych domen / stron
(W ramach jednego abonamentu zainstalujesz nasz widżet na dowolnej liczbie domen i stron na każdej z nich)
Bez limitu
Liczba stosowanych widżetów
(Potrzebujesz różnie wyglądających widżetów? Możesz ich posiadać nieograniczoną liczbę – w ramach abonamentu)
Bez limitu
Uruchamianie widżetu globalne
(Możliwość automatycznej instalacji na wszystkich stronach)
TAK
Uruchamiane dla każdej strony osobno
(Możliwość włączenia widżetu tylko na wybranych stronach)
TAK
Edycja wyglądu widżetu: kolorTAK
Edycja wyglądu widżetu: własna ikonaTAK
Edycja wyglądu popupuTAK
Edycja CSS popupuTAK
Edycja tekstu popupuTAK
Powiadomienia SMS*Płatne
Edytowalne szablony SMS* Płatne
Integracja z systemem raportowym centralTAK
Liczba kont konsultantów do obsługi**1
Dodawanie dodatkowych kont do obsługiBez limitu

*Do poprawnego działania niezbędne jest wykupienie usługi SMS w Datera.
** Podstawowy abonament zawiera 1 konto konsultanta do obsługi połączeń. Można ich dokupić dowolną liczbę.

Sprawdź infografikę o SMS w Datera Call-eX Cloud »

Pakiety minut do Polski i UE Unii Europejskiej

Nawet 50 000 minut w pakiecie do Polski.

Ogranicz koszty rozmów w swoim call center.

  • Do Polski: od 1000 do 50 000 minut miesięcznie;
  • Do Unii Europejskiej: od 200 do 1000 minut miesięcznie.

Pakiety minut są dostępne dla abonentów usługi wirtualnej centrali oraz telefonii SIP Trunk.

Sprawdź wirtualną centralę »      Sprawdź SIP Trunk »

Zamknij [X]