Nasza centrala wspiera sprzedaż i obsługę klienta przez telefon w każdej firmie. Oferuje integrację z CRM, narzędzia agentów, funkcje ACD, TTS i więcej.
Nasze centrale VoIP są przygotowane do szybkiego połączenia z dwoma doskonałymi systemami CRM oraz posiadają API do dowolnej integracji.
100% wsparcia: zespół Datera pomoże Tobie zaprojektować, skonfigurować i uruchomić system VoIP od A do Z. Możesz na nas liczyć na każdym etapie wdrożenia;
Redundancja: oferujemy różne modele zabezpieczenia SLA z wykorzystaniem wirtualizacji. Dobierz metodę redundancji odpowiednią dla potrzeb Twojej firmy;
Aktualizacje i serwis: zyskaj dostęp do kluczowych aktualizacji systemu oraz wsparcia naszego serwisu, dostępnego w różnych planach.
Sprzęt VoIP: potrzebujesz telefonów biurkowych? Sprzętu telekonferencyjnego? Planujesz rozmowy wideo HD? Pomożemy dobrać i skonfigurować cały niezbędny sprzęt, który kupisz od nas w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
Styki API naszej centrali pozwalają na jej integrację z dowolnym systemem zewnętrznym, np. firmowym CRM. Nasza wirtualna centrala telefoniczna jest przygotowana do błyskawicznego uruchomienia z systemami CRM Baseline i Livespace. Integracja z CRM to kluczowa funkcja wirtualnej centrali dla uruchomienia firmowego call center / contact center.
Styk CTI, to obok styku API kluczowa funkcja dla firmowego call center / contact center. Przekazuje on do systemów zewnętrznych informacje o zdarzeniach zachodzących w centralach Datera (np. o nadchodzących połączeniach). Styk ten jest wykorzystywany podczas integracji z CRM. Dla przykładu: klient dzwoni po wsparcie techniczne i centrala automatycznie wywołuje jego profil w systemie pomocy. Pracownik od razu zobaczy informacje o nim, jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy.
Ta usługa pozwala na komunikację centrali z zewnętrznym webservice przez przypisany jej dowolny numer wewnętrzny lub miejski. W ten sposób połączysz centralę z dowolnym systemem samoobsługowym: umożliwiających np. sprawdzenie stanu konta bankowego czy statusu przesyłki kurierskiej.
Moduł pozwalający na zaawansowane zarządzanie kosztami i ich analizę, a także np. przydzielanie budżetów prepaid poszczególnym działom w firmie, ustawianie limitów wydatków czy połączeń.
Możliwość zakładania pokoi telekonferencyjnych z opcją jednoczesnego połączenia nawet kilkudziesięciu rozmówców. Pokoje konferencyjne mogą być zabezpieczone numerem PIN, tak aby nikt nieuprawniony nie uzyskał dostępu. Dla użytkowników wewnątrz sieci firmowej połączenie z numerem telekonferencyjnym jest całkowicie darmowe.
Usługa umożliwiająca automatyczną wysyłkę i odbieranie faksów, bez konieczności posiadania maszyny faksowej. Wysyłka i odbieranie faksów odbywa się za pośrednictwem panelu online, w formie pliku pdf.
IVR to w naszej centrali telefonicznej VoIP cały pakiet usług. To interaktywne menu sterowane klawiaturą telefonu (wybierz 1 aby... wybierz 2 aby...) i wiele funkcji wspierających samoobsługę dzwoniących klientów. Uruchom proste zapowiedzi, inteligentne przekierowania, syntezę mowy (TTS), kieruj ruch na numery wewnętrzne pracowników lub komórkowe. Zbuduj schemat dostosowany do potrzeb twojego biznesu.
Zamień swój firmowy telefon w prawdziwe call center. Dzięki funkcji ACD (Automatic Call Distribution) centrali, klient, który zadzwoni na firmowy telefon nigdy nie usłyszy sygnału zajętości i zawsze się do Ciebie dodzwoni. Jeżeli żaden pracownik nie może odebrać, klient zostanie poinformowany przez syntezę mowy o liczbie osób oczekujących na połączenie oraz o swojej pozycji w kolejce (proszę czekać... na rozmowę czeka pięć osób). Automat też może odtworzyć relaksującą muzykę.
Usługę konfiguracji oprogramowania centrali Call-eX w środowisku serwerów wirtualnych. Oparta o Klaster wysokiej dostępności (High Availability Cluster) lub Kopie zapasowe (Backup Copy). Pozwala na wykorzystanie zasobów serwerowych firmy lub Datera.
Ta lista przedstawia jedynie kluczowe usługi. Jest ich znacznie więcej, użytecznych zarówno w telekomunikacji biurowej, jak i skutecznej sprzedaży i obsługi przez telefon. Zobacz wszystkie pozostałe, zarówno naszej wirtualnej centrali telefonicznej jak i w wariancie licencyjnym. Znajdą one zastosowanie w każdej firmie.
W swojej ofercie mamy także Sprzęt VoIP
Zyskaj urządzenia przetestowane z naszymi centralami. Przejdź na stronę dedykowaną, by dowiedzieć się jakie urządzenia u nas zamówisz.
Grupa funkcji dla swobodnej telekomunikacji biurowej. To wszystko dla biznesu: numery, połączenia, przekierowania, interaktywne menu, pakiety minut. Redukuj koszty!
Grupa funkcji wspierająca skuteczną obsługę klientów i sprzedaż przez telefon. To wszystko dla sprawnej komunikacji z klientami. To niskie koszty, sprawna obsługa i inne korzyści.