Call-eX Softphone to aplikacja do dzwonienia na system Android dla użytkowników Call-eX Cloud. Oferuje m. in. rozmowy wideo.
IVR: interaktywne menu sterowane klawiaturą i pakiet usług wspierających (komunikaty, przekierowania) są dostępne w ramach abonamentu Call-eX Cloud lub bazowej licencji Call-eX bez żadnych ograniczeń;
Sprzęt i wideo HD: damy Twojej firmie nie tylko system, ale też wysokiej klasy sprzęt VoIP w doskonałej cenie. Urządzenia, które sprzedajemy są w pełni wspierane przez nasz system z pomocą zdalnej konfiguracji.
Skalowanie: łatwo powiększ swoje biuro o kolejne stanowiska dodając kolejne konta w centrali wirtualnej;
Praca zdalna: dla centrali VoIP nie ma znaczenia lokalizacja pracownika – zawsze będzie miał on dostęp do swojego konta i usługa, na wiele sposobów dostosowanych do potrzeb firmy.
Komunikacja wewnętrzna: zbuduj system komunikacji wewnętrznej z numerami skróconymi. Prowadź telekonferencje i rozmowy wideo w jakości HD.
Nasza wirtualna centrala telefoniczna posiada interaktywne menu sterowane klawiaturą telefonu i grupę usług wspierających (m. in. przekierowania i komunikaty).
Auto-provisioning, czyli automatyczne, centralne konfigurowanie terminali VoIP podłączonych do sieci firmowej. Pozwala na centralne zarządzanie wszystkimi urządzeniami do dzwonienia w firmie. Daje możliwość nie tylko przygotowania ich pracy, ale dowolnego sterowania ich konfiguracją. Wspieramy szeroką gamę urządzeń - telefonów biurkowych jak i konferencyjnych.
Możliwość zakładania pokoi telekonferencyjnych z opcją jednoczesnego połączenia nawet kilkudziesięciu rozmówców. Pokoje konferencyjne mogą być zabezpieczone numerem PIN, tak aby nikt nieuprawniony nie uzyskał dostępu. Dla użytkowników wewnątrz sieci firmowej połączenie z numerem telekonferencyjnym jest całkowicie darmowe.
Hunt Group
Funkcja umożlwiająca kierowanie połączeń przychodzących do kilku odbiorców (konsultantów) jednocześnie, lub z czasowym opóźnieniem. Połączenie przychodzące trafia na usługę, która jednocześnie kieruje je np. do dwóch użytkowników. Jeśli żaden z nich nie odbierze, to np. po 5 sekundach połączenie kierowane jest do kolejnego użytkownika.
Interkom
Funkcja ta umożliwia uruchomienie wszystkich telefonów w zdefiniowanej grupie w trybie głośnomówiącym i przekazanie komunikatu. Komunikat może nadawać jedynie użytkownik ze specjalnymi uprawnieniami, odbiorcy nie muszą odbierać telefonu – komunikat zostanie przez zestaw głośnomówiący.
Call pickup
Usługa pozwalająca na przechwytywanie połączeń kierowanych do innego użytkownika, w obrębie zdefiniowanej grupy telefonów. Wystarczy wpisać na swoim telefonie ustalony kod usługi i podnieść słuchawkę. Usługa przydatna w biurze, podczas nieobecności któregoś z pracowników, łatwo można odebrać przychodzące do niego połączenia.
Przekierowanie połączeń
Centrale telefoniczne Datera pozwalają na ustawienie przekierowań połączeń, np. na numer telefonu komórkowego. To szczególnie przydatne rozwiązanie, jeśli chcemy pozostać dostępni pod firmowym numerem telefonu podczas podróży służbowej czy pracy zdalnej.
Usługa umożliwiająca automatyczną wysyłkę i odbieranie faksów, bez konieczności posiadania maszyny faksowej. Wysyłka i odbieranie faksów odbywa się za pośrednictwem panelu online, w formie pliku pdf.
Ta lista przedstawia jedynie kluczowe usługi. Jest ich znacznie więcej, użytecznych zarówno w telekomunikacji biurowej, jak i skutecznej sprzedaży i obsługi przez telefon. Zobacz wszystkie pozostałe, zarówno naszej wirtualnej centrali telefonicznej jak i w wariancie licencyjnym. Znajdą one zastosowanie w każdej firmie.
Sprzedajesz lub obsługujesz Klientów przez telefon?
Każdy pracownik potrzebuje telefonu, ale niektórzy potrzebują więcej możliwości. Sprzedawcy i pracownicy obsługi – to specjalnie dla nich oferujemy wiele funkcji VoIP, które pozwolą zwiększyć ich wydajność, ograniczyć koszty i zwiększyć satysfakcję dzwoniących klientów.