Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Poznaj funkcje naszych central telefonicznych VoIP dla swobodnej telekomunikacji w każdej firmie.

Oferujemy przekierowania połączeń, komunikaty, telekonferencje i wiele innych.

  • Płać za to czego potrzebujesz: usługi, funkcje i sprzęt VoIP.
  • Otrzymasz pełne wsparcie: wspieramy klientów od A do Z.

Jak wykorzystać i łączyć wszystkie usługi naszych central telefonicznych? Najszybciej dowiesz się podczas wideoprezentacji 1:1!

Call-eX i Call-eX Cloud: funkcje dla biurOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacja wideo »

Dlaczego nasze centrale są doskonałe dla biura?

Warto wiedzieć: żarówka!

  • IVR: interaktywne menu sterowane klawiaturą i pakiet usług wspierających (komunikaty, przekierowania) są dostępne w ramach abonamentu Call-eX Cloud lub bazowej licencji Call-eX bez żadnych ograniczeń;
  • Sprzęt i wideo HD: damy Twojej firmie nie tylko system, ale też wysokiej klasy sprzęt VoIP w doskonałej cenie. Urządzenia, które sprzedajemy są w pełni wspierane przez nasz system z pomocą zdalnej konfiguracji.
  • Skalowanie: łatwo powiększ swoje biuro o kolejne stanowiska dodając kolejne konta w centrali wirtualnej;
  • Praca zdalna: dla centrali VoIP nie ma znaczenia lokalizacja pracownika – zawsze będzie miał on dostęp do swojego konta i usługa, na wiele sposobów dostosowanych do potrzeb firmy.
  • Komunikacja wewnętrzna: zbuduj system komunikacji wewnętrznej z numerami skróconymi. Prowadź telekonferencje i rozmowy wideo w jakości HD.

Kluczowe funkcje dla telekomunikacji biurowej

Pracownicy biurowy korzystający z centrali i telefonii VoIP - ilustracja

Sprzedajesz lub obsługujesz Klientów przez telefon?

Każdy pracownik potrzebuje telefonu, ale niektórzy potrzebują więcej możliwości. Sprzedawcy i pracownicy obsługi – to specjalnie dla nich oferujemy wiele funkcji VoIP, które pozwolą zwiększyć ich wydajność, ograniczyć koszty i zwiększyć satysfakcję dzwoniących klientów.

Sprawdź funkcje naszych central dla Sprzedaży »

Jaką wybrać centralę telefoniczną VoIP dla Twojego biura?
To te same możliwości, ale różne modele korzystania:

Usługi powiązane

Sprawna komunikacja to podstawa skutecznego zarządzania i budowania relacji z klientami. Centrala telefoniczna do biura to nowoczesne narzędzie, które umożliwia firmom zarządzanie rozmowami telefonicznymi, ale również poprawę efektywności pracy zespołów oraz zapewnienie wyższego poziomu obsługi klienta.

Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak interaktywne menu IVR, automatyzacja połączeń czy integracja z systemami CRM, centrale telefoniczne do biura są nieocenionym wsparciem w codziennej pracy biur, call center oraz firm z wielu różnych branż. To inwestycja, która szybko zwraca się w postaci lepszej organizacji pracy oraz zadowolenia klientów.

Co zyskujesz dzięki naszej centrali telefonicznej?

  1. Poprawa efektywności pracy: Automatyzacja procesów, takich jak przydział połączeń czy oddzwanianie, pozwala pracownikom skupić się na bardziej wymagających zadaniach.
  2. Redukcja kosztów: Korzystanie z telefonii VoIP oznacza niższe rachunki za rozmowy międzynarodowe i międzymiastowe.
  3. Większa mobilność: Pracownicy mogą korzystać z systemu niezależnie od lokalizacji, co wspiera model pracy hybrydowej lub zdalnej.
  4. Lepsza obsługa klienta: Funkcje takie jak IVR pozwalają szybko przekierować połączenia do odpowiednich działów, co skraca czas oczekiwania klientów.
  5. Skalowalność: W prosty sposób możesz rozbudować system o kolejne konta i stanowiska wraz z rozwojem swojej firmy.

Zakres funkcji i możliwości naszych central telefonicznych

  • Multirejestracja umożliwiającą jednoczesne logowanie pracownika do wielu urządzeń, co zapewnia pełną mobilność pracy.
  • Recall – funkcja automatycznego oddzwaniania na nieodebrane połączenia, co minimalizuje ryzyko utraty klienta.
  • Telefonia VoIP – włączając numery VIP, tanie rozmowy oraz elastyczne taryfy dopasowane do indywidualnych potrzeb biura.
  • Nagrywanie rozmów – przydatne w celach szkoleniowych lub weryfikacyjnych.
  • Komunikacja wewnętrzna z numerami skróconymi, rozmowami wideo oraz telekonferencjami w jakości HD.
  • Obsługa SMS dająca możliwość wysyłania i odbierania wiadomości tekstowych przez panel WWW lub aplikacje mobilne.
  • Automatyczna konfiguracja, ułatwiająca zarządzanie dużą liczbą urządzeń w firmie.

Dla kogo przeznaczone są nasze systemy?

Nasze rozwiązania dedykowane są przede wszystkim:

  • małym i średnim firmom, które chcą poprawić jakość obsługi klienta,
  • biurom obsługi klienta,
  • firmom prowadącym call center do biura,
  • organizacjom pracującym w modelu hybrydowym lub zdalnym.

Dlaczego warto wybrać nasze centrale telefoniczne do biura?

Wyróżnia nas profesjonalne podejście do wdrażania systemów telekomunikacyjnych oraz kompleksowa oferta obejmująca zarówno oprogramowanie, jak i sprzęt VoIP. Centrala telefoniczna jest dostosowywana do potrzeb konkretnej firmy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie rozwiązania idealnie odpowiadającego na indywidualne potrzeby.

Dodatkowo, oferujemy wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia, szkolenia dla zespołów oraz możliwość integracji z już funkcjonującymi systemami IT. Nasz system oferuje długofalową współpracę i gwarancję niezawodności.

Zamknij [X]