Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

🐣 Wielkanocna Wirtualna Centrala Zajączka – czyli w trosce o każdy świąteczny szczegół

🐣 Wielkanocna Wirtualna Centrala Zajączka – czyli pomoc w podskokach  🐇

Hop, hop – witamy na linii Zajączka Wielkanocnego 🐰📞 Jeśli myślisz, że dostarczanie pisanek, koszyczków i rozwiązywanie przedświątecznych problemów jest tak łatwe jak skakanie po łąkach, to musimy Cię rozczarować… W dzisiejszym tempie życia to co ratuje Zajączka i jego zespół to technologia! A dokładnie – Wirtualna Centrala, która pozwala ogarnąć Święta bez stresu (i bez potłuczonych pisanek).

📞 Dzwonisz? Witaj w Wielkanocnym Centrum Pomocy Zespołu Zajączka (IVR)!

Po wykonaniu połączenia do Zajączka (+48 🐰🥚-🐣-🌷), odbiera przesympatyczny kurczaczek z biura obsługi. Wita Cię słowami:

„Cześć! Tu Wielkanocna Wirtualna Centrala Zajączka. Jeśli chcesz sprawdzić status swojej pisanki, wciśnij 1. Jeśli chcesz zmienić koszyczek, wciśnij 2. Jeśli po prostu chcesz posłuchać, jak gdaczemy – wciśnij 3.”

Kurczaczek mówi płynnie po polsku, angielsku i… kaczym. Tak, to właśnie dzięki automatycznej identyfikacji języka w centrali, każde pisklę i każda babcia z dowolnego regionu zostaną obsłużeni w swoim ulubionym dialekcie.

🥚 Koszyczek ratunkowy? Zajączek działa jak ekspresowa pomoc domowa

Ile razy było tak – w sobotę rano orientujesz się, że w koszyczku brakuje… chrzanu, baranka, a nawet samych pisanek? 🐣 Ale spokojnie. Wystarczy zadzwonić do Zajączka – a on, dzięki integracji Wirtualnej Centrali z jego magazynem dostaw awaryjnych, w podskokach dorzuci to, czego brakuje.
System IVR zapyta:

„Czy brakuje Ci: 1. Chrzanu, 2. Baranka . 3. Rzeżuchy, 4. Wszystkiego powyższego”

Zajączek nie ocenia. Po prostu dostarcza.

🌙 Dzwonisz nocą? Żaden problem – Zajączek ma pocztę głosową!

Zapomniałeś czegoś zamówić i dzwonisz po 2:00 w nocy? Wiadomo – życie. Spokojnie! Dzięki funkcji wiadomości głosowych, możesz nagrać Zajączkowi, że rezygnujesz z rzeżuchy, a zamiast jajka z niespodzianką, jednak chcesz jajko zero waste – z recyklingu zeszłorocznej skorupki. Wiadomość trafia na jego zajączkowego e-maila i zostanie wysłuchana przed pierwszym pianiem koguta.

🐥 Kogucie konflikty i komunikacja zespołu

Zespół Zajączka to nie tylko kurczaki – to cała chmara pomocników: baranki, motylki, a nawet gołąbki pokoju. Każdy z nich ma telefon VoIP  podłączony do Wirtualnej Centrali, więc gdy baranek pogubi mapę pól, a kogut utknie w korku przed kurnikiem – wystarczy jedno kliknięcie i problem rozwiązany.

🧡 Wideokonferencje, które godzą rodziny przy świątecznym stole

U Was w domu znowu kłótnia, czy do koszyczka wkłada się sól przed czekoladowym barankiem, czy baranka przed solą? 🧂🐏 Zajączek zna te dramaty z autopsji. Dlatego dzięki Wirtualnej Centrali uruchomił funkcję wideokonferencji rodzinnych, które niczym terapeutyczny Zoom pomagają ustalić świąteczny kompromis. A gdy emocje sięgają zenitu, Zajączek dołącza do rozmowy z kamerą i mówi:
„Kochani, spokojnie – do koszyczka zmieści się wszystko. I sól, i miłość, i radość.”

🥚 Pisanka nie taka, jak miała być? SMS rozwiąże sprawę!

Zamiast czekoladowego jajka dostałeś jedno z rzeżuchą? Zdarza się. Ale dzięki opcji SMS-owego zgłoszenia reklamacji, wystarczy kliknąć 2 podczas połączenia, a kurczaczki odeślą link do formularza wymiany. Po zatwierdzeniu, ekspresowy kurier-gołąb wymieni zawartość koszyczka, zanim zdążysz powiedzieć „mazurek kajmakowy”.

Zamknij [X]