Telefonia dla biznesu musi być dzisiaj usługą maksymalnie elastyczną, która dopasowuje się do indywidualnych potrzeb danej firmy. Liczne badania pokazują, że przedsiębiorstwa wciąż chętnie wykorzystują w swojej działalności telefonię stacjonarną, a numer stacjonarny traktują jako „atut” podnoszący poziom zaufania do firmy.
Tradycyjna telefonia stacjonarna zdecydowanie nie jest usługą elastyczną – jej możliwości są mocno ograniczone. Telefonia dla biznesu to telefonia VoIP, oferująca zaawansowane funkcjonalności telekomunikacyjne. Centrala telefoniczna Call-eX Cloud to usługa wykorzystująca technologię VoIP.
Call-eX Cloud to hostowana centrala IP PBX (software as a service), która gwarantuje usługi telefonii dla biznesu na najwyższym poziomie. Podstawowe zastosowania Call-eX Cloud to: centrala telefoniczna, call center oraz contact center. Każde z zastosowań posiada dedykowane funkcjonalności takie jak np. voicemail, IVR, kolejkowanie połączeń, call recorder, telekonferencje czy detekcja maszyn. Tak właśnie wygląda nowoczesna telefonia dla biznesu.