Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Telefon dla firmy

Telefon dla firmy jest pojęciem, które istotnie ewoluowało w ostatnich czasach i wymagania co do takiej usługi znacznie się poszerzyły. Nie jest to bowiem już zwykła linia telefoniczna z podpiętym numerem telefonu, za pośrednictwem którego można dzwonić i odbierać połączenia. Coraz częściej od usługi telefon dla firmy oczekuje się większej kompleksowości, mobilności i elastyczności.

 

Po pierwsze oczekuje się podstawowych funkcjonalności, jakie oferuje centrala telefoniczna, takich jak przekierowywanie połączeń, kolejka połączeń, zapowiedzi głosowe, numery wewnętrzne.

 

Po drugie, oczekiwania co do mobilności telefonu dla firmy są znacznie wyższe, niż tylko w obrębie jednego pokoju. Obecnie telefon dla firmy powinien dawać możliwość uruchomienia go w dowolnym miejscu, w dowolnym momencie i korzystać z pełnego pakietu funkcjonalności zarówno poprzez fizyczny telefon, na smartfonie z dostępem do Internetu, na tablecie czy przez komputer – bez konieczności dokonywania dodatkowych urządzeń.

 

Po trzecie telefon dla firmy powinien być elastyczny, umożliwiać uruchomienie jednego systemu w kilku oddziałach, dać możliwość korzystania z systemu pracownikom mobilnym i pracującym zdalnie, ale przede wszystkim powinien umożliwiać szybką i sprawną rozbudowę o nowych użytkowników, bez dokonywania nowych kosztownych inwestycji, czy skomplikowanych zabiegów konfiguracyjnych.

Takie możliwości oferują nowoczesne centrale telefoniczne IP PBX, bazujące na technologii VoIP. Są również coraz częściej oferowane w modelu cloud, co daje jeszcze większą elastyczność i skalowalność oraz wiąże się z brakiem konieczności instalacji dodatkowego sprzętu w postaci fizycznej centrali.

Zamknij [X]