Ho, ho, ho! Witajcie w magicznym centrum obsługi klienta Świętego Mikołaja! 🎅 Jeśli myśleliście, że w Laponii wszystko nadal odbywa się w tradycyjny sposób, to cóż… w XXI wieku nawet Święty Mikołaj potrzebuje technologii. A oto, jak działa jego zaawansowany IVR, który sprawia, że dostarczenie prezentów to sztuka na miarę NASA.
Witaj w Świątecznej Centrali, Wirtualnej Centrali !
Po wybraniu numeru do Świętego Mikołaja (🎅 🎄-❄️-🎁), od razu witają Cię dzwoneczki i głos Śnieżynki, która jest… poliglotką absolutną. Nie ważne, czy mówisz w suahili, polskim czy japońskim – Śnieżynka zna wszystkie języki świata. Dzieci mogą, więc bez przeszkód poprosić o wymarzoną zabawkę, niezależnie od tego, czy pochodzą z Nowego Jorku, Gdańska czy Paryża.
Śnieżynka zaczyna rozmowę klasycznym: „Cześć, tu IVR Świętego Mikołaja! Jeśli masz pytanie o swój prezent, wciśnij 1. Jeśli chcesz zmienić zamówienie, wciśnij 2. A jeśli po prostu chcesz porozmawiać o reniferach, wciśnij 3.”
Dzwonisz bardzo późno, bo wcześniej nie miałeś wolnej chwili i co wtedy? Wiadomości głosowe czasem potrafią uratować życie 🙂
Byłeś zajęty cały dzień, dzwonisz do Świętego Mikołaja późno w nocy i boisz się, że się nie dodzwonisz? Nie martw się, co prawda Śnieżynka już śpi, nie odbierze, ale dzięki Wirtualnej Centrali będziesz mógł nagrać wiadomość głosową do Świętego Mikołaja. Taka wiadomość trafi do jego skrzynki e-mail i w dogodnej chwili święty będzie mógł ją odsłuchać.
Jak to możliwe, że wszystkie prezenty trafiają do dzieci na czas, a renifery nigdy nie mylą drogi? 🦌 🦌 🦌 Są w kontakcie!
Zdradzimy wam sekret. Cały zespół Świętego Mikołaja ma ze sobą kontakt telefoniczny. Zespół Wsparcia Reniferów Świętego Mikołaja przy pomocy Wirtualnej Centrali łączy się ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi, tłumacząc im drogę, by ci bez problemu dotarli z prezentem do każdego dziecka na czas.
A co, jeśli prezent się nie podoba? Czyli kilka słów o SMS.
No właśnie, kto nigdy nie dostał skarpet w swoim nie ulubionym kolorze? 🎁 W Laponii w takich przypadkach używają opcji SMS-owego zwrotu i wymiany prezentu! Wystarczy zadzwonić do Mikołaja po usłyszeniu komunikatu: „. Jeśli chcesz zmienić zamówienie, wciśnij 2 ” i wybrać 2, a elfy odeślą SMSa z linkiem do wymiany prezentu i po otrzymaniu dokumentu przeprowadzą ekspresowy proces zamiany.
IVR Świętego Mikołaja umożliwia nawet ocenę podczas połączenia– wystawiając gwiazdki ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ (wciśnij od 1 do 5 ). W przypadku ocen poniżej 3 gwiazdek, Śnieżynka od razu dzwoni z pytaniem: „Co się stało? Czy sweter gryzł? A może jakieś problemy z tym fioletowym reniferem?”
Na święta warto pomyśleć o wyposażeniu się w Wirtualną Centralę, która może mieć bardzo szerokie zastosowania. Wszakże sprawdza się nawet samemu Świętemu Mikołajowi 🙂