Dnia 17 kwietnia system Call-eX Cloud i Call-eX osiągnęły wersję 1.19.12. Przedstawiamy listę sześciu powodów, dla których warto korzystać z najnowszej wersji naszej wirtualnej centrali.
1/5: SMS – masowa wysyłka dla firm i urzędów.
System Call-eX Cloud posiada architekturę SMS Gateway obsługującą połączenia SMS (Short Message Service), a od teraz mamy własną ofertę na wysyłanie SMS dla firm.
Oznacza to, że wystarczy jedynie rozszerzenie abonamentu naszej wirtualnej centrali aby prowadzić masowe wysyłki wiadomości SMS w atrakcyjnych cenach. Nasza usługa pozwala na planowanie kampanii, branding (personalizację nagłówków) lub prezentację wirtualnym numerem komórkowym, pozwalającym na odbieranie wiadomości w panelu WWW.
Sprawdź moduł SMS dla firm w Datera Call-eX Cloud »
2/5: TTS – Synteza mowy w rewelacyjnej cenie.
System Call-eX Cloud oferuje usługę syntezy mowy w 24 językach – na blisko 50 głosów. Usługa TTS (Text to Speech) w usłudze Call-eX Cloud kosztuje od 49,90 zł netto miesięcznie. W tej cenie firma może je wykorzystywać do woli we wszystkich usługach VoIP, które mogą ich potrzebować.
3/5: Rozmowy wideo HD
Oferujemy wszystko co potrzebne do wdrożenia VoIP w firmie od A do Z. Oferujemy nie tylko telefony biurkowe z akcesoriami (bezprzewodowe, przewodowe, stacje DECT, słuchawki etc.), ale też wysokiej klasy sprzęt do rozmów wideo i telekonferencji. Umożliwiamy rozmowy w jakości HD, także przez dedykowaną Call-eX Cloud aplikację Call-eX Softphone.
Sprawdź ofertę sprzętu VoIP w Datera »
4/5: Dynamicznie rozwijany Auto-Provisioning.
Nie tylko sprzedajemy sprzęt, ale ułatwiamy jego konfigurację. Jedną z istotniejszych funkcji naszych central jest tzw. auto-provisioning, czyli automatyczna konfiguracja wykorzystywanych przez pracowników urządzeń. Lista obsługiwanych urządzeń jest stale rozszerzana – od zwykłych biurkowych telefonów dla pracowników biurowych, po high-endowy sprzęt wideokonferencyjny. Każda kolejna wersja naszego systemu to nowe, wspierane przez nas modele – aby nawet wdrożenie z najnowszym sprzętem dla pracowników biurowych czy agentów contact center było bezproblemowe.
Przeczytaj więcej o automatycznej konfiguracji w Datera »
5/5: System raportowy zintegrowany z ACD.
System raportowy naszych central telefonicznych Call-eX i Call-eX Cloud to ich kluczowy element – na tyle istotny, że został wydzielony do dedykowanego panelu WWW. Powie nam wszystko o skuteczności naszych kampanii przychodzących (inbound), wychodzących (outbound) jak i indywidualnych agentów telefonicznych.
Przeczytaj więcej o analityce w Datera »