Prestashop to darmowa i otwarta (open source) platforma e-commerce, która oferuje sklepom wiele zintegrowanych funkcji i usług dla sklepów internetowych. To nie tylko system, ale też repozytorium rozszerzeń oferujących wiel dodatkowych funkcji.
Integracja z centralami telefonicznymi Datera umożliwia automatyczne wyświetlanie historii zamówień dzwoniącego klienta na panelu konsultanta obsługującego sklepową infolinię. Umożliwia to ich szybkie odnalezienie w systemie i ograniczenie czasu przygotowania do rozmowy.
Ta wprowadzona na wniosek naszych klientów integracja pozwala skrócić czas obsługi, gdyż zwiększa ergonomię pracy z systemem i telefonem.
Nie musisz inwestować w system CRM (nawet jeżeli planujesz korzystać z wersji abonamentowej) jeżeli polegasz na wysokiej automatyzacji zgłoszeń i telefon stanowi jedynie wsparcie w sytuacjach krytycznych. Ta prosta integracja pozwoli zwiększyć Tobie produktywność i satysfakcję klientów bez dodatkowych kosztów i pracy.
Centralę telefoniczną VoIP Datera połączysz z każdym systemem. »CRM, ERP, e-Commerce… przez WSS, API lub CTI. Skorzystaj z systemów partnerskich lub połącz własny system. |