Przedstawiamy nagranie wideo webinarium z przedstawicielami Aiton Caldwell SA i LiveSpace, o integracji wirtualnej centrali telefonicznej IP PBX Call-eX Cloud z systemem CRM LiveSpace. Nawiązanie współpracy pomiędzy marką Datera a…
Pure Jatomi (marka należąca do Pure Health and Fitness Sp z o.o.) to największa sieć klubów fit-ness w Polsce. Pod jej szyldem działa 37 klubów w największych miastach w kraju,…
e-Kancelaria Grupa Prawno-Finansowa S.A. należy do czołówki firm windykacyjnych w Polsce. Firmy z sektora odzyskiwania należności są jednymi z największych i najbardziej wymagających użytkowników central IP-PBX.
DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych. Na świecie firma zatrudnia ponad 22 000 pracowników w 70 krajach. W Polsce – około 800, w 16 największych miastach. Naszym zadaniem…
Rozmowa sprzedaje. System CRM jest tym, co pozwala sprzedawać mądrzej. Wsparty technologią VoIP – robi to jeszcze lepiej. W jaki sposób? Jeszcze kilka lat temu rozwój rynku telefonii VoIP tłumaczono…
Telekonferencje to jedna z szeregu usług Call-eX Cloud, dedykowanych dla biznesu. Moduł telekonferencji umożliwia zestawienie wielostronnego połączenia i jednoczesną rozmowę nawet kilkudziesięciu użytkowników. Telekonferencje to usługa, która pozwala zaoszczędzić zarówno…
Centrala PBX (Private Branch Exchange), czyli abonencka centrala telefoniczna, to urządzenie wykorzystywane do kierowania połączeniami telefonicznymi w firmie. Centrala PBX wykorzystywana jest do kierowania zarówno ruchem wewnątrz firmy…
Centrala VoIP to system telekomunikacyjny łączący firmę ze światem. Dzięki niej, każdy pracownik będzie mieć własny numer telefoniczny oraz rozmawiać za pośrednictwem Internetu, dzwoniąc na wszystkie rodzaje numerów telefonicznych: komórkowe GSM,…
Centrale IP to nowoczesne centrale telefoniczne wykorzystujące protokół IP. To nowoczesne urządzenia telekomunikacyjne, zapewniające nie tylko wysokiej jakości usługi, ale umożliwiające również wygenerowanie znacznych oszczędności dla firmy. Centrale IP coraz…
SIP trunk to usługa telekomunikacyjna wykorzystująca protokół SIP (Session Initiation Protocol). SIP Trunk to wirtualny kanał, który umożliwia realizację wszystkich połączeń telefonicznych za pośrednictwem łączy internetowych.