Ile kosztuje godzina bezczynności call center, w którym pracuje 300 agentów? Ile można wskazać czynników, które mogą spowodować niedostępność serwera (czyli centrali telefonicznej IP PBX) odpowiadającego za funkcjonowanie całej infolinii?…
Automatyczna konfiguracja telefonów IP i bramek VoIP to funkcja przydatna nie tylko wtedy, kiedy jedna osoba odpowiada za funkcjonowanie floty 1000 telefonów stacjonarnych w czterech biurach zlokalizowanych w całej Polsce…
Duża, jednorazowa inwestycja na kilka lat czy stałe, miesięczne i niskie wydatki zależne od tego ile osób korzysta z systemu? Oparcie się na własnym zapleczu i personelu, czy przerzucenie całej…
Dnia 15 czerwca o godzinie 11:00 odbyło się drugie w tym roku webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Bachańskiej (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). W trakcie webinarium można było dowiedzieć się o możliwościach zarabiania na sprzedaży…
Wirtualna centrala telefoniczna to ekonomiczne rozwiązanie dla contact center. Firma nie inwestuje w sprzęt, tylko płaci za tyle kont dla swoich pracowników, ile ich potrzebuje. Nie przejmuje się jego…
Dnia 15 marca o godzinie 11:00 odbyło się pierwsze w tym roku webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Pojda (Kierownik Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). W trakcie…
Setki pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów… albo niewielki, kilkuosobowy zespół handlowców lub pracowników obsługi w jednej z tysięcy firm MŚP… albo nawet jeden pracownik recepcji w hotelu lub…
Całodobowa infolinia to olbrzymie przedsięwzięcie. Oferują je najczęściej firmy z szeroko rozumianej branży prywatnej opieki zdrowotnej (towarzystwa ubezpieczeniowe czy też sieci prywatnych klinik w ramach kompleksowych planów abonamentowych) i telekomunikacyjne,…
Spółka Aiton Caldwell SA notowana na New Connect została uhonorowana tytułem „Lider Przedsiębiorczości Roku 2015” w konkursie Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie. Wyróżnienie zostało przyznane za szczególne…
Codzienność bankowych infolinii to często rutynowe zlecenia, które powinny zostać wykonane natychmiast. Problem w tym, że nie wszyscy Klienci banków korzystają z Internetu – obsługa telefoniczna nadal pozostaje najważniejszym kanałem…