Komputer i dostęp do internetu. Teoretycznie tylko tyle potrzebuje pracownik biurowy do wykonywania swoich obowiązków z domu. W praktyce, wariant minimalistyczny ma istotne ograniczenia. W dłuższym okresie może…
IVR (Interactive Voice Response – Interaktywna Odpowiedź Głosowa) to grupa funkcji pozwalająca na samoobsługę klientów przez telefon. Wykorzystuje ją około 90% firm korzystających z naszej platformy, gdyż są…
SMS jest prosty i skuteczny, a w czasach dużego natłoku treści marketingowych proste rzeczy działają naprawdę dobrze. Najpierw pokażemy Wam sporo danych, żeby Was o tym przekonać, a następnie opiszemy…
Dnia 17 kwietnia system Call-eX Cloud i Call-eX osiągnęły wersję 1.19.12. Przedstawiamy listę sześciu powodów, dla których warto korzystać z najnowszej wersji naszej wirtualnej centrali. 1/5:…
W czasach koronawirusa zespół Datera pracuje zdalnie. Na szczęście nasza platforma telekomunikacyjna, wirtualna centrala Call-eX Cloud (z której sami korzystamy) jest stworzona dokładnie z myślą o takich sytuacjach.
System VoIP jakim jest Call-eX Cloud musi żyć, aby wyprzedzać wymagania rozwijającego się rynku telekomunikacyjnego dla firm. Każde nowe wydanie i mijający kwartał to więcej powodów, dla których…
Technologia VoIP pozwala na zaawansowaną analitykę połączeń telefonicznych, na równi z pozostałymi, młodszymi kanałami komunikacyjnymi. To możliwości analityczne (obok automatyzacyjnych) – czynią z telefonu fundament każdego…
Dnia 7 marca o godzinie 11:00 odbyło się webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Bachańskiej (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Moniki Jóźwiak (Business Development Managera). W trakcie webinarium można było dowiedzieć się o zaletach naszej aplikacji Call-eX…
Interaktywne menu (IVR), kolejkowanie połączeń w contact center czy poczta głosowa dla pracowników – jeżeli mają pomóc dzwoniącemu klientowi, to muszą do niego przemówić: jasno, zrozumiale i w jego języku.
Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP Call-eX osiąga dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To…