Powtarzalność, monotonia i brak sukcesów wypalają handlowców. Lepsza ergonomia stanowiska pracy i automatyzacja pomogą powstrzymać ten proces. Każda firma, nawet niewielka, może optymalizować proces sprzedaży i przeciwdziałać rotacji…
Nie wszystkie zgłoszenia są tak samo ważne. Rozumieją to nie tylko firmy posiadające skuteczne centra obsługi, ale także sami klienci. Kierując się tą zasadą możemy uzyskać maksymalną satysfakcję z obsługi…
Dlaczego ponad 70% naszych klientów pyta o integrację VoIP-CRM? Dlaczego ostatecznie decyduje się na nią ponad 90% firm wykorzystujących nasze systemy w zakresie infolinii sprzedażowych i obsługowych?…
Ile czasu potrzeba, żeby przygotować firmowy telefon na okres Świąt Bożego Narodzenia? Jeżeli korzystamy z wirtualnej centrali telefonicznej, to jakieś 30 minut. Nie korzystasz jeszcze z wirtualnej centrali?…
W obsłudze klienta czas jest wszystkim. Szacunek dla czasu klienta to nie tylko błyskawiczne odbieranie połączeń lub oddzwanianie na nieodebrane. To także dbanie o to, żeby informacja zwrotna…
Firmowa infolinia, oddzwanianie, starannie zaplanowane interaktywne menu sterowane klawiaturą (IVR), komunikaty, powiadomienia. Można zrobić bardzo wiele, żeby do firmy było dodzwonić się łatwiej i uzyskać sensowne informacje nawet…
W obsłudze klienta czas jest wszystkim. Dotyczy to zarówno sprzedaży jak i wsparcia. W pierwszym przypadku zwłoka oznacza utratę potencjalnego zysku na rzecz konkurencji. W drugim – istniejącego…
E-commerce to automatyka. Klient ma obsłużyć się sam, a pomóc ma mu w tym przemyślana i treściwa witryna. Interakcja klienta z pracownikami w tym modelu to…
W państwowych placówkach na wizytę nie stawia się przeciętnie 30-40% pacjentów. Problem na tyle istotny (szczególnie przy odległych terminach), że rząd rozważał kary finansowe dla pacjentów. Prywatni przedsiębiorcy…
Pandemia trwa i jeszcze będzie trwać. Obsługa pacjentów w tym okresie wymaga nowego modelu pracy. To duże wyzwanie – bo koszt nieodwołanych wizyt jest wyższy – nawet jeżeli…