Efektywna praca contact center ma duże znaczenie dla funkcjonowania każdej firmy. Często to tzw. firmowa wizytówka oraz jedyne miejsce rzeczywistego kontaktu klienta z firmą. Dlatego bardzo ważna jest optymalizacja contact…
Firmowy dział call center to bardzo ważne miejsce w każdym przedsiębiorstwie, które prowadzi aktywną sprzedaż telefoniczną. Efektywność firmowych działów call centerrozliczana jest przede wszystkim na podstawie realizacji założonych planów sprzedażowych.
Działania sprzedażowe prowadzone za pośrednictwem call center wymagają bieżącego korygowania i optymalizacji. Analiza i optymalizacja call center pozwala osiągnąć maksymalny efekt sprzedażowy. Jednym z istotnych elementów przy optymalizowaniu call center…
Centralki telefoniczne to urządzenia, które pozwalają na usprawnienie procesów telekomunikacyjnych w firmie. Zarówno jeśli chodzi o komunikację wewnętrzną, jak i zarządzanie kontaktami z klientami i kontrahentami firmy. Centralki telefoniczne do…
Centrale telefoniczne to urządzenia stanowiące podstawę funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych w firmach – łączą ze sobą rozmówców, zarówno wewnętrznie jak i ze światem zewnętrznym. Początkowo, centrale telefoniczne…
Model świadczenia usług telekomunikacyjnych w chmurze zyskuje coraz większą popularność wśród przedsiębiorców. Prosty model rozliczeń i brak konieczności inwestowania w fizyczne urządzenie (centralę telefoniczną) to podstawowe argumenty przemawiające za wyborem…
Telefonia dla biznesu musi być dzisiaj usługą maksymalnie elastyczną, która dopasowuje się do indywidualnych potrzeb danej firmy. Liczne badania pokazują, że przedsiębiorstwa wciąż chętnie wykorzystują w swojej działalności telefonię stacjonarną,…
Telefonia internetowa, nazywana również telefonią VoIP czy też telefonią IP to zdecydowanie przyszłość telekomunikacji. W zestawieniu z tradycyjną telefonią, VoIP jest bezkonkurencyjny: gwarantuje niższe stawki, wyższą jakość połączeń i szereg…
Centrala cyfrowa IP PBX to nowoczesne urządzenie, które umożliwia firmom zaprojektowanie wydajnego systemu telekomunikacyjnego. Centrale cyfrowe wyparły z użytku tradycyjne, analogowe centrale telefoniczne. Centrala cyfrowa IP PBX to szereg zaawansowanych…
PABX – Private Automatic Branch Exchange – prywatna, automatyczna centrala telefoniczna. Urządzenie wykorzystywane do zarządzania i kierowania ruchem telekomunikacyjnym wewnątrz i na zewnątrz firmy. Centrale PABX to wcześniejsze, mniej zaawansowane…