Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Odoo: poznaj możliwości integracji WSS i VoIP

Odoo to platforma oprogramowania o otwartym kodzie (open source), której wiele modułów, funkcji i rozszerzeń jest darmowych. Czyni ją to popularną wśród firm, które stanowią istotną część naszych użytkowników. Aplikacje dostępne w ramach Odoo obejmują CRM, ERP, systemy księgowe, logistyczne, e-commerce, marketing automation i wiele innych.

Showcase aplikacji VoIP dla Odoo, z którymi kompatybilne są systemy Datera
Datera działa z aplikacją VoIP Odoo, bazującą na WSS i technologii WebRTC. Źródło: Odoo.com/app/voip

Odoo to doskonały przykład integracji z wykorzystaniem protokołu WSS (Web Socket Secure). Jest to połączenie o funkcjonalności zbliżonej do zaawansowanej integracji z wykorzystaniem API, ale możliwe do samodzielnej realizacji przez firmę.

WSS Web Socket Secure ikona

WSS: połącz sam CRM / ERP z systemem VoIP. »

Bez wsparcia, bez zaplecza IT. Rozglądasz się za systemem VoIP i CRM? Wybierz takie, które wspierają WSS, a najważniejsza integracja dla działu obsługi lub sprzedaży nie będzie jakimkolwiek problemem.

WSS: 100% funkcji…

Połączenie systemów Odoo i Datera umożliwia odbieranie i wybieranie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem wbudowanego w platformę webowego softphone-a. W praktyce gwarantuje to firmie realizację wszystkich najważniejszych zadań integracyjnych:

 

Możliwości integracji VoIP z Odoo przez WSS
Realizowane zadanie: WSS
Odbieranie połączeń w systemie
Połączenie przychodzące wywołuje wbudowany w Odoo softphone.
TAK
Wybieranie połączeń w Odoo
Połączenie wychodzące można nawiązać z poziomu profilu danego klienta lub z listy połączeń etc. Kliknięcie w kontakt wywoła softphone Odoo.
TAK
Podgląd historii połączeń dla klienta TAK
Zarządzanie statusami pracowników
Zalogowanie się do klienta softphone Odoo powoduje zmianę w statusu użytkownika w centrali telefonicznej, co ma kluczowe znaczenie dla przydzielania pracownika np. do obsługi kolejki na firmowej infolinii.
TAK
Analiza statystyczna i historia rozmów
Przeglądaj statystyki, analizuj historię połączeń na poziomie pracownika jak i projektu lub firmy.
TAK

Integracja oferuje wszystko, czego może oczekiwać firma pragnąca zaopatrzyć swoich sprzedawców lub pracowników obsługi w telefonię VoIP zintegrowaną z systemem obsługi klientów (lub faktycznie dowolnym innym). Nic nie stoi na przeszkodzie, aby podobne możliwości nawiązywania kontaktów miał także dzwoniący do kontrahentów dział księgowości czy logistyczny.

Odoo: logo

Odoo to platforma oprogramowania

Jej siłą jest wewnętrzna integracja oferowanych na niej aplikacji. Zachęcamy jednak do sprawdzenia dokumentacji w przypadku aplikacji dostarczanych przez zewnętrznych dostawców (tzw. third-party apps).

Przejdź do strony VoIP Odoo »

…w 100% samodzielnie

Jednym z ważniejszych aspektów integracji tą metodą jest jej prostota. Połączenie systemów faktycznie ogranicza się do wprowadzenia danych kont SIP pracowników mających korzystać z Odoo do wbudowanego w platformę klienta softphone po jego wcześniejszej instalacji.

Odoo Datera: ekrany konfiguracji
Ekran instalacji modułów Odoo – w tym klienta VoIP. Konfiguracja polega na wprowadzeniu danych serwera i użytkowników do systemu Odoo.

Po skonfigurowaniu użytkowników w systemie, można już przystąpić do pracy.

Warto wiedzieć jak korzystać z central!

Integracja WSS jest aż tak prosta!

Pamiętaj – nie tylko Odoo wspiera WSS. Zastanawiasz się jeszcze nad wyborem CRM dla swojego zespołu albo myślisz o zmianie? Poszukaj systemów wspierających tę technologię – muszą to robić zarówno centrala telefoniczna VoIP jak i drugi system (CRM lub dowolny inny).

Naszym klientom oferujemy rozbudowany interfejs API SOAP wykorzystywany do dwustronnej komunikacji naszych central z dowolnym systemem informatycznym, jest też możliwe wykorzystanie styku CTI dla uzyskania podstawowych funkcjonalności. Niemniej, każda integracja z systemem spoza puli oficjalnie wspieranych przez Datera będzie oznaczać konieczność zaangażowania specjalisty IT.

Jeżeli wybierzemy system CRM / ERP obsługujący protokół WSS, to mamy pewność, że z integracją poradzimy sobie sami.

Zamknij [X]