Nowa wersja systemów telefonicznych Datera to duży skok technologiczny i istotne nowości. Nasze centrale telefoniczne są fundamentem infrastruktury telekomunikacyjnej dla coraz większej liczby coraz większych firm.
Infrastruktura telekomunikacja ma działać i dawać firmom swobodę wyboru narzędzi, jakie będą do niej podłączone. W tym wypadku oznacza to systemy CRM, e-commerce, ERP, ticketowe i jakiekolwiek inne oprogramowanie oferujące funkcjonalności komunikacji głosowej.
3000 | Tyle stanowisk obsługuje nasz system dla dużej uczelni państwowej. |
250 | Tylu konsultantów pracuje dla firmy ubezpieczeniowej na rynku usług medycznych w ramach jednej wirtualnej centrali. |
Nową wersję naszych central cechuje znacznie wyższa wydajność w zakresie obsługiwanego wolumenu użytkowników oraz połączeń. |
Websocket Secure (WSS)
Websocket Secure jest szyfrowanym protokołem komunikacyjnym umożliwiającym dwustronną wymianę danych pomiędzy systemami informatycznymi.
Z punktu widzenia firmy, która chce połączyć ze sobą centralę telefoniczną VoIP i system CRM lub dowolny inny – Websocket Secure to prawdopodobnie najprostsza metoda na realizację tego celu. Bez jakiegokolwiek wsparcia ze strony specjalistów IT.
Integrację przez Websocket Secure (WSS) zrealizujesz samodzielnie.
Połączenie systemów ogranicza się do konfiguracji kont użytkowników telefonii w docelowym systemie. |
Odoo: nowa integracja z wykorzystaniem WSS
Odoo to pakiet oprogramowania biznesowego typu open-source, integrującego w sobie m. in. aplikacje CRM, ERP, finansowe czy logistyczne – w wielu przypadkach darmowe. Są one zintegrowane ze sobą i firma ma swobodę w dobieraniu potrzebnych sobie elementów z bogatego portfolio marki.
Jedną z integracji zwiększających produktywność, jest telefonia VoIP. Połączenie Datera z systemem Odoo odbywa się z wykorzystaniem protokołu WSS i wbudowaną w system aplikację do dzwonienia.
Nie potrzeba żadnego zaplecza informatycznego, wiedzy ani doświadczenia, aby samodzielnie wyklikać sobie system CRM zintegrowany z telefonią VoIP i stosować możliwość nawiązywania i odbierania połączeń telefonicznych.
Przeczytaj więcej o integracji Datera i Odoo »Integracje z systemami e-commerce
Najczęściej spotykaną jest integracja VoIP-CRM, chociaż interfejsy API, CTI czy WSS umożliwiają na łączenie central właściwie z dowolnym oprogramowaniem oferującym użytkownikom funkcje nawiązywania i odbierania połączeń telefonicznych.
Bez względu na metodę, popularne są też systemy typu helpdesk, ERP czy platformy e-commerce. Od bieżącej wersji systemu nasze centrale można zintegrować z następującymi systemami:
Baselinker
Baselinker to platforma e-commerce, oferująca ponad 500 integracji oprogramowania służącego do zarządzania transakcjami, finansami, marketingiem, stanami magazynowymi i wieloma innymi aspektami działalności.
System jest przygotowany do błyskawicznego połączenia z wirtualną centralą telefoniczną Datera – klient może zrealizować je samodzielnie, wykorzystując po prostu token API Baselinker i wprowadzając go do centrali.
Przeczytaj więcej o integracji Datera i Baselinker »Prestashop
Prestashop to darmowa i otwarta (open source) platforma e-commerce, która oferuje sklepom wiele zintegrowanych funkcji i usług dla sklepów internetowych. To nie tylko system, ale też repozytorium rozszerzeń oferujących wiele dodatkowych funkcji.
Przeczytaj więcej o integracji Datera i Prestashop »Integracje SMS
Nowa wersja systemu to pogłębiona integracja usługi SMS z pakietem IVR i usług dla infolinii naszych central. Oznacza ona więcej możliwości automatyzacji obsługi klientów i stosowania wiadomości tekstowych wysyłanych warunkowo z poziomu interaktywnego menu IVR. Zależnie od sytuacji, system może wysłać określone wiadomości np. po porzuceniu kolejki na infolinii przez klienta, po przekroczeniu określonego czasu oczekiwania, po wybraniu konkretnej opcji menu etc.
Aktualizacje usługi miały charakter stopniowy, stąd część tych opcji może być użytkownikom znana – różne metody automatyzacji opisywaliśmy już we wcześniejszych materiałach:
Nie każdy problem to pożar. Włącz automatykę w BOK. »Nie wszystkie zgłoszenia są tak samo ważne. Rozumieją to nie tylko firmy posiadające skuteczne centra obsługi, ale także sami klienci. Kierując się tą zasadą możemy uzyskać maksymalną satysfakcję z obsługi telefonicznej przy ograniczonych zasobach na jej zapewnienie. |
|
Automatyka z API, lepsza obsługa i sprzedaż z SMS (4 x use case) »SMS to proste i skuteczne narzędzie komunikacji. Zostanie odebrany przez 97% odbiorców. Odpowie na niego 50% – większość w mniej niż minutę. Zwiększa skuteczność mailingów. Skutecznie dostarczy Twoją ofertę. Przypomni o kuponie do aktywacji. Powiadomi o promocji. |
Usługa SMS Datera pozwala nie tylko na wysyłki indywidualne (np. przez panel agenta call center), ale także na masowe kampanie i za pośrednictwem API, z poziomu dowolnego systemu wspierającego taką formę komunikacji.
Co jeszcze i co dalej?
To nie koniec nowości – nowa wersja systemu to też więcej opcji sterowania syntezatorem mowy (TTS: Tech to Speech). Z wykorzystaniem systemu znaczników wklejanych do treści komunikatów, można zmienić intonację, wprowadzać przerwy dla uzyskania lepszego efektu i naturalności.
Co dalej? Na pewno więcej integracji, nie tylko z systemami CRM. Coraz więcej oprogramowania oferuje funkcje wspierające rozmowy telefoniczne. API naszych central pozwala na przeprowadzenie dowolnej integracji. Wsparcie protokołu WSS uczyni ten proces jeszcze prostszym.
Nasze centrale będą mogły zostać połączone z coraz większą liczbą oprogramowania bez angażowania specjalistów IT.