Jesień kojarzy się przytulnie – z domem, ciepłą herbatą, kominkiem – i ewidentnie sprzyja pracy zdalnej. Datera wychodzi firmom naprzeciw. Nasza platforma telekomunikacyjna, wirtualna centrala Call-eX Cloud jest idealnym rozwiązaniem dla pracy z biura, ale również hybrydowej i z domu. System zapewnia 100%-tową realizacje celów biznesowych w domowych warunkach. Oto funkcje i moduły szczególnie przydatne w tym okresie.
Pamiętajmy, że sam fakt uruchomienia przekierowań na telefony komórkowe nie rozwiązuje całkowicie sprawy pracy z domu. Bardzo ważne jest aby pracownicy, którzy odpowiadają za obsługę infolinii, korzystali z firmowych kont. Dzięki temu istnieje możliwość poprawnego mierzenia skuteczności pracy danego pracownika, jak również ewidencjonowanie czasu pracy. |
Przy dobrze skonfigurowanym systemie całe biuro może stać się “wirtualne”, a praca z domu może być równie efektywna, mierzalna, przynosić większe korzyści pracodawcy oraz przebiegać bez zakłóceń.
Dla VoIP nie ma znaczenia, skąd wykonywana jest praca
Konto SIP możesz uruchomić na dowolnie wybranym przez siebie komputerze, telefonie lub tablecie. Pracownicy bez problemu mogą korzystać ze swojego numeru firmowego w domu. Identyfikacja telefonów przewodowych odbywa się po adresie MAC, dlatego można je przenosić i pracować z dogodnego dla siebie miejsca.
…dla ACD (kolejkowania) i CRM to również nie stanowi problemu
W przypadku, gdy pracownik będzie zalogowany w aplikacji Android Call-eX Softphone (z poziomu telefonu) i w panelu agenta (z poziomu komputera) może wykonywać swoje obowiązki z domu dokładnie tak samo, jakby był w biurze i korzystał z firmowej infolinii.
Sprawdź aplikację Call-eX Softphone »
…oraz dla funkcji biurowych
Jeżeli w swoich biurach, recepcjach, stacjonarnych miejscach pracy korzystamy z funkcji takich jak:
drzewko IVR
komunikaty
przekierowania
numery wewnętrzne itd
to w warunkach domowych również wszystkie te funkcje będą działać bez zakłóceń.
Narzędzia służące bezpieczeństwu i pomiarom
Nagrywanie rozmów jest dedykowane branżom, które przyjmują reklamacje, czy szerzej – rozmawiają z klientem Funkcja ta pomaga w rozstrzyganiu sporów, ale może być pomocna również w weryfikacji jakości pracy pracowników wykonujących swoje obowiązki z przysłowiowej domowej kanapy 😉
System raportowy dostarczy informacji dotyczących aktywności pracowników obsługujących firmową infolinię. Warunek konieczny do poprawnego działania tej funkcji to zalogowanie się przez każdego z pracowników do swojego firmowego konta.
Telekonferencje oraz komunikacja wideo
Korzystając z naszej wirtualnej centrali możesz, praktycznie bez ograniczeń, zakładać pokoje telekonferencyjne, które umożliwią Ci rozmowę z kilkoma pracownikami jednocześnie. Funkcja jest niezwykle przydatna w sytuacji np. wydania komunikatu dotyczącego danego tematu szerszemu gronu pracowników, dzięki niej unikniesz wykonywania połączeń do każdej osoby oddzielnie, a dodatkowo oszczędzisz swój czas i energię.
Nasze centrale dają także możliwość komunikacji wideo jeden na jeden w jakości HD, zarówno przy użyciu naszych aplikacji mobilnych, jak i dedykowanych telefonów stacjonarnych. W przypadku pracy z domu w dłuższym okresie czasu komunikacja wideo jest na prawdę cenną funkcją, pozwala utrzymać dobre relacje między pracownikami