Bitrix24 to oprogramowanie stworzone w oparciu o sztuczną inteligencje, dedykowane biznesowi. Jedno rozwiązanie, które zastępuje mnóstwo usług i aplikacji niezbędnych w codziennej pracy.
Obszary działania Bitrix24:
⭐ Centrum kontaktowe
System wyposażony jest w pełen pakiet narzędzi do obsługi klienta, między innymi: w telefonię, system ticketowy (do obsługi zgłoszeń klientów), czat na żywo, klasyczny helpdesk. Z centrum kontaktowego możesz również zarządzać swoimi mediami społecznościowymi – Instagram, Facebook, WhatsApp – bez konieczności przemieszczania się między profilami biznesowymi.
⭐ CRM
Cyfrowy pakiet narzędzi dedykowanych sprzedaży wyposażony jest w rozwiązania do obsługi, zarządzania klientami oraz w automatyzację marketingu. Dzięki danym funkcjom pozyskiwanie i zarządzanie leadami staje się łatwiejsze.
⭐ Współpraca
Wirtualne biuro umożliwia współpracę, komunikację między pracownikami pracującymi z biura i z domu, poprzez połączenia wideo, wideokonferencje, czat, czy śledzenie swojego czasu pracy.
⭐ Zadania i projekty
Zarządzanie zadaniami i projektami z Bitrix24 staje się dziecinnie proste. System posiada możliwość automatyzacji zadań cyklicznych dzięki szablonom, pomaga w zarządzaniu obciążeniem pracą przy pomocy raportów, a diagramy i tablice umożliwiają wizualne zarządzanie projektami.
⭐ Strony internetowe i Sklepy
Kreator stron internetowych oparty na szablonach pozwala na łatwe tworzenie atrakcyjnych witryn, stron docelowych oraz sklepów internetowych.
⭐ HR i automatyzacja
System automatyzacji procesów HR posiada narzędzia takie jak: zegar czasu pracy, raporty oraz obecność. Rozwiązania pomagają śledzić czas pracy i wydajność pracowników, zarówno w biurze, jak i zdalnie.
Po integracji Wirtualnej Centrali Datera z Bitrix24 zyskasz:
💡 Nawiązywanie połączenia jednym kliknięciem
Dzwonienie bezpośrednio z poziomu interfejsu systemu Bitrix24.
💡 Odbieranie w systemie
Szybko i wygodnie obsługuj połączenia przychodzące.
💡 Rozpoznawanie klienta
Podczas połączenia, ale także przed/po możliwość śledzenia historii kontaktów z klientem na jego karcie w systemie.
💡 Wysyłanie SMS
Możliwość automatycznego wysyłania SMS z Bitrix24.
Znajdź więcej informacji o integracji Wirtualnej Centrali z Bitrix24 » |