Aura Business to system poznańskiej firmy Questy stworzony z myślą o organizacjach, które szukają kompleksowych rozwiązań, optymalizujących procesy biznesowe. Rozwiązanie, uwzględniając indywidualne wymagania przedsiębiorstw, oferuje narzędzia dedykowane ERP, wspierające sprzedaż, marketing i zarządzanie usługami.
Integracja wirtualnej centrali Datera z Aura Business
Połączenia przychodzące
Po konfiguracji użytkownika, podczas połączeń przychodzących na koncie pracownika w systemie Aura Business wyświetlać się będzie nowe narzędzie – pływający przycisk ze słuchawką telefonu.
Dzięki temu rozwiązaniu pracownik zobaczy informacje o kliencie w momencie połączenia. W przypadku rozpoznania dzwoniącego – na przycisku – oprócz numeru telefonu, wyświetli się również imię, nazwisko i firma klienta wraz z odnośnikami umożliwiającymi sprawne przejscie na kartę kontrahenta.
Tego typu informacje w jednym miejscu znacznie usprawnią działania pracowników, wpłynął z pewnością na szybkość oraz jakość obsługi zgłoszeń. Kompleksowe i spersonalizowane podejście do klienta będzie znacznie łatwiejsze do osiągnięcia, dzięki integracji Aura Business z wirtualną centralą telefoniczną Datera.
Połączenia wychodzące
Administrator konfiguruje konto użytkownika, przypisując numer telefonu biurkowego do konkretnego pracownika.
Po tym procesie pracownik może wykonywać połączenia bezpośrednio z systemu – jednym kliknięciem – czyli bez pomyłek i utraty czasu przy przepisywaniu numeru telefonu na inne urządzenie.
Z jednego miejsca odbierasz, zarządzasz i dzwonisz.
Poznaj lepiej wirtualne centrale Datera |
|
Sprawdź korzyści, jakie niesie ze sobą wirtualna centrala Datera » |