Firmowy dział call center to bardzo ważne miejsce w każdym przedsiębiorstwie, które prowadzi aktywną sprzedaż telefoniczną. Efektywność firmowych działów call centerrozliczana jest przede wszystkim na podstawie realizacji założonych planów sprzedażowych.
Do sprawnego działania firmowego działu call center, potrzebny jest niezawodny system telekomunikacyjny. Wirtualna centrala telefoniczna to usługa dedykowana dla call center. Zawiera zestaw narzędzi które usprawnią i zoptymalizują pracę każdego działu call center.
Call-eX Cloud umożliwia tworzenie kampanii outboundowych według czterech strategii: ręczna, automatyczna, z predykcją zintegrowana. Strategie różnią się momentem generowania połączenia do klienta. Usługa detekcji maszyn przerwie wszystkie połączenia, które trafiły np. na system IVR lub faks. W ten sposób konsultanci firmowego działu call center będą mogli skupić się na działaniach sprzedażowych.
Call-eX Cloud to usługa świadczona w chmurze (software as a service), nie ma potrzeby inwestowania w drogi sprzęt telekomunikacyjny – fizyczną centralę IP PBX. Model rozliczenia opiera się na abonamentowych opłatach za stanowiska – konsultanta, supervisora lub abonenta