W najnowszej wersji systemu Call-eX Cloud skupiliśmy się na wprowadzeniu ulepszeń i funkcji, które mają ułatwić automatyzację procesów obsługi klienta . Dodatkowo zwiększyliśmy liczbę gotowych integracji z systemami e-commerce i CRM. Dzięki czemu Użytkownicy naszych central nie będą musieli ponosić dodatkowych kosztów związanych z pracami deweloperskimi. Zapraszamy do lektury.
Nowe Funkcje
„Mój konsultant”
Ważną nowością jest funkcjonalność „Mój konsultant”. Usługa automatycznie przypisuje numer telefonu osoby dzwoniącej do konkretnego konsultanta, który odebrał połączenie. Dzięki temu, jeśli klient dzwoni ponownie na infolinię, zostanie skierowany do pracownika, z którym już rozmawiał. To znacząco usprawnia obsługę klienta, a także zwiększa skuteczność sprzedaży.
„Recall”
Recall w usłudze IVR to kolejny ważny element nowej wersji systemu. Umożliwia zamówienie połączenia zwrotnego z poziomu menu IVR („Wybierz 9 a oddzwonimy najszybciej jak to możliwe”). Po wybraniu „9” centrala wirtualna ustawi numer osoby dzwoniącej w kolejce do oddzwonienia. Następnie automatycznie wykona połączenie, gdy dostępny będzie agent. Usługa recall pozwala efektywnie rozładować kolejkę połączeń jednocześnie dbając o to, aby każde połączenie zostało obsłużone.
„Multirejestracja”
Ostatnią prezentowaną nowością w tej wersji systemu jest „Multirejestracja”, która pozwala użytkownikowi na logowanie i korzystanie z wielu urządzeń i aplikacji jednocześnie. Ułatwia to organizację pracy zdalnej i hybrydowej. Jest to szczególnie ważne w czasach, w których wiele firm musi przystosować swoje metody pracy do potrzeb pracowników młodszych pokoleń.
Nowe Integracje
CRM „Aura Business”
Platforma e-commerce „IdoSell”
Kolejna ważna nowość to integracja z platformą e-commerce IdoSell. Użytkownicy naszych wirtualnych central mogą wyświetlać dane klienta i historię zamówień w panelu agenta, co pozwala na szybszą i bardziej efektywną obsługę zgłoszeń.
Przeczytaj więcej o integracji Datera i IdoSell »Dodatkowe Ulepszenia
Rozbudowa integracji z Baselinker
Jednym z elementów tej aktualizacji jest rozszerzenie integracji z systemem Baselinker, który jest popularnym narzędziem dla sklepów internetowych. Dzięki temu użytkownicy Call-eX Cloud zyskują możliwość przejścia na zamówienie w systemie Baselinker bez konieczności przerywania połączenia. Takie rozwiązanie umożliwi bardziej efektywną obsługę klientów i skrócenie czasu potrzebnego do realizacji zamówień.
Tagowanie połączeń w kolejkach
Bardzo popularna funkcja naszych central doczekała się długo wyczekiwanego uaktualnienia. Od wersji 3.23.3 system tagowania może objąć dowolną liczbę wybranych kolejek. Pozornie niewielka zmiana ma bardzo duży wpływ na ergonomię pracy zespołów obsługi klienta, sprzedaży i osób odpowiedzialnych za zarządzanie nimi.
Ulepszenie usługi SMS
Nowością jest również udoskonalenie usługi SMS, które polega na zmianie sposobu eksportowania danych z wirtualnej centrali. Od teraz pobieranie informacji o wysłanych wiadomościach będzie bardziej precyzyjne. To pozwoli użytkownikom systemu na lepszą kontrolę nad procesem wysyłania SMS-ów i efektywniejsze wykorzystanie tej usługi.
Wszystkie opisane zmiany i nowe funkcje zostały zainspirowane Waszymi uwagami i zgłoszeniami. Dziękujemy bardzo!
Co dalej? Na pewno nie spoczywamy na laurach i pracujemy nad kolejną wersją systemu, która z pewnością Was zaskoczy!