Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

5 scenariuszy, w których Wirtualna Centrala z CRM to rozwiązanie idealne cz. 1

Wirtualna Centrala zintegrowana z systemem CRM daje możliwość wykonywanie standardowych działań wraz z funkcjami telekomunikacyjnymi w jednym panelu. Wszystkie interakcje z klientami są automatycznie gromadzone i przechowywane. Dzięki temu agenci mają pełny dostęp (z poziomu panelu CRM)  do historii kontaktów, notatek, preferencji itd., co pozwala na spersonalizowaną i efektywną obsługę.

Integracja Wirtualnej Centrali z CRM umożliwia również dokładne monitorowanie i analizę danych dotyczących połączeń z klientami oraz efektywności zespołu. W związku z tym menedżerowie mogą łatwo śledzić wskaźniki, takie jak czas rozmów, liczba obsłużonych połączeń czy wskaźniki konwersji, pozwala to na optymalizację procesów i poprawę wyników sprzedaży.

Zamknij [X]