Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

5 najważniejszych funkcji naszej wirtualnej centrali dla contact center 24/7 [infografika]

Setki pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów… albo niewielki, kilkuosobowy zespół handlowców lub pracowników obsługi w jednej z tysięcy firm MŚP… albo nawet jeden pracownik recepcji w hotelu lub placówce medycznej.

Cel jest ten sam: klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM.

Technologia też jest ta sama. Uruchomienie infolinii nie musi być trudne. Tak naprawdę nasza wirtualna centrala telefoniczna jest systemem na tyle prostym, że sporo firm decyduje się na samodzielną jej konfigurację, zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.

Idąc od ogółu do szczegółu – zapraszamy do zapoznania się z naszą infografiką, pokazującą 5 fundamentów infolinii. To dzięki nim działają największe infolinie, gdzie pracują nawet setki agentów. Ale są one dostępne także tych mniejszych – koszt usługi zależy wyłącznie od liczby podłączonych do systemu pracowników.

Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Chcesz przeczytać więcej albo znasz już podstawy? Przeczytaj nasz zaawansowany poradnik:

Jak powinna działać infolinia 24/7.

Zamknij [X]