Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Centrala PBX

Centrala PBX (Private Branch Exchange), czyli abonencka centrala telefoniczna, to urządzenie wykorzystywane do kierowania połączeniami telefonicznymi w firmie. Centrala PBX wykorzystywana jest do kierowania zarówno ruchem wewnątrz firmy (przez system numerów wewnętrznych), jak i na zewnątrz (do innych operatorów telekomunikacyjnych przez system numerów miejskich).

Tradycyjne, analogowe centrale PBX zastępowane są coraz częściej przez centrale IP PBX (VoIP), wykorzystujące protokół internetowy. Są one jeszcze spotykane w urzędach i instytucjach państwowych, rzadziej -w prywatnych przedsiębiorstwach.

Centrale IP PBX (VoIP) to po prostu nowocześniejsze wersje central PBX, oferujące znacznie więcej możliwości. Realizują nie tylko podstawowe funkcje telekomunikacyjne, ale też oferują wiele więcej możliwości związanych z komunikacją wielokanałową, analityką czy wsparciem sprzedaży i obsługi klienta (np. przez kolejkowanie połączeń i integrację z CRM).

Call-eX Cloud to nowoczesna, hostowana centrala IP PBX, oferowana w modelu software as a service. Dzięki temu firma, decydująca się na inwestycję w centralę telefoniczną, nie musi kupować drogiego fizycznego urządzenia. Call-eX Cloud posiada wszystkie funkcjonalności centrali PBX (IP PBX), oraz usługi dedykowane dla call i contact center.

Wirtualna Centralka VoIP (IP PBX) Call-eX Cloud

  • Wyposażona wszystkie funkcje istotne dla biura i działu sprzedaży / BOK (contact center): ACD (kolejkowanie), menu IVR, przekierowania i wiele innych;
  • Zintegrowana z CRM Livespace i Baseline – dla małych i średnich firm;
  • Oferuje syntezę mowy w wielu językach w doskonałej cenie;
  • Dostępna z telefonią VoIP i pakietami minut do Polski i UE.
  • Posiada usługę SMS do komunikacji wielokanałowej – z atrakcyjną ofertą pakietów SMS

Sprawdź naszą wirtualną centralę telefoniczną »

 

Zamknij [X]