Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Centrala telefoniczna dla Firm

  • Usprawnij pracę zespołu Obsługi Klienta
  • Zwiększ skuteczność Działu Sprzedaży
  • Skorzystaj z wielu gotowych integracji z systemami CRM i e-Commerce

i najważniejsze płać tyko za to z czego korzystasz!

 

20 lat na rynku, ponad 6000 zadowolonych Klientów Biznesowych:

Wyceń swój system

    Liczba użytkowników:

    Zapowiedź:

    Automatyczna zapowiedź np. "Witaj w firmie XXX"

    Interaktywne menu IVR:

    Infolinia rozdzielająca połączenia telefoniczne. "1. Dział Obsługi Klienta, 2. Sprzedaż, 3. Finanse.."

    Kalendarz:

    Umożliwia konfigurację systemu w zależności od dnia i godziny np. w weekendy i po 16 system przekierowuje połączenia na pocztę głosową lub do dyżurującego pracownika"

    Kolejkowanie połączeń:

    Ustawia połączenia w kolejce i utrzymuje je na linii dopóki nie obsłuży ich pracownik




    Aplikacja mobilna:

    Do dzwonienia i odbierania, dostępna na systemy Android i iOS

    Nagrywanie rozmów:

    Call Back Widget:

    Pływająca graficzna słuchawka na stronę internetową umożliwiająca zamówienie połączenia

    SMS:

    Moduł SMS umożliwiający wysyłanie SMS automatycznie z menu IVR, ręcznie z panelu agenta lub masowo bezpośrednio z centrali

    Szczegółowe raporty:

    Umożliwiające sprawdzenie natężenia ruchu telefonicznego i skuteczności pracy pracowników







    {{ toggledmark(toggles.smoptin) }}

    Bosta Beton logo

    Bosta Beton

    "Wirtualna centrala telefoniczna od Datera zapewnia dostęp do telefonu ponad 70 osobom w kilku biurach, a także pracownikom zdalnym. Pozwoliła nam też zbudować profesjonalną, firmową infolinię. Kluczowe dla sukcesu było wsparcie i obsługa klienta Datera – przed uruchomieniem, w trakcie i po rozpoczęciu pracy." - Dawid Wacław, Kierownik działu IT Bosta-Beton.
    Revitum, klient Datera, użytkownik wirtualnej centralki telefonicznej Call-eX Cloud

    Revitum

    Centrala telefoniczna VoIP Datera Call-eX Cloud, dzięki funkcjom contact center, narzędziom agentów i możliwościom konfiguracyjnym pozwala nam na skuteczną obsługę wielu połączeń przychodzących do naszej placówki diagnostycznej.
    Gdański Park Naukowo Technologiczny Logo, klient Datera, użytkownik centralki telefonicznej

    Gdański Park Naukowo Technologiczny

    Jednym z naszych podstawowych zadań jest zapewnienie lokatorom Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego komfortowych warunków do pracy i rozwoju działalności. W zakresie usług telekomunikacyjnych korzystamy z rozwiązań dostarczanych przez jednego z naszych pierwszych lokatorów – firmę Aiton Caldwell SA. Innowacyjność i niezawodność – to określenia które najlepiej oddają jakość świadczonej usługi.
    iSprzęt klient Datera, użytkownik wirtualnej centrali telefonicznej i call tracking

    isprzęt.pl Sp. z o.o.

    "Polecamy wirtualną centralę telefoniczną VoIP Datera jako system wszechstronny i łatwy w personalizacji - dzięki wsparciu i obsłudze klienta Datera na każdym etapie współpracy. Wirtualną centralę wykorzystujemy zarówno w telekomunikacji biurowej, jak i do prowadzenia infolinii oraz kampanii wychodzących." – Jarosław Wojciechowski, Dyrektor Sprzedaży.

    OPTIMA MEDYCYNA

    Wirtualna centrala Datera obsługuje zespół kilkunastu konsultantów oraz ponad 170 stanowisk telefonicznych w biurach i gabinetach w Opolu, Prudniku i Nysie. Datera rekomendujemy ze względu na zapewnione nam wsparcie, kluczowe do zaprojektowania i wdrożenia systemu telekomunikacyjnego realizującego różne cele w takiej skali działalności jak nasza.

    Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych

    Zapewnienie telefonii i sprzętu dla ponad 200 osób, z których część wymaga dodatkowych funkcji na użytek rejestracji pacjentów i świadczenia teleporad, przebiegła sprawnie dzięki skutecznemu wsparciu klienta zapewnionego przez Datera - przed uruchomieniem systemu, w jego trakcie, a także po nim.

    Eurocert Sp. z o.o.

    Wirtualna centrala telefoniczna oraz telefonia VoIP Datera wspierają zespół 20 konsultantów obsługujących naszą infolinię. Uruchomienie systemu telekomunikacyjnego obliczonego na obsługę dużej liczby zapytań było możliwe dzięki  profesjonalnemu podejściu zespołu Datera.

    NOWA ORTOPEDIA sp. z o.o.

    Dzięki usługom Datera uruchomiliśmy wygodną w nawigacji infolinię dla wszystkich pacjentów. Nasi pracownicy obsługują na niej setki połączeń każdego dnia, wspierani są przez funkcje call center i IVR. Dzięki wirtualnej centrali jesteśmy dostępni dla pacjentów oraz optymalnie wykorzystujemy możliwości naszych pracowników rejestracji"

    Jak Centrala telefoniczna VoIP może Ci pomóc:


    Obniż koszty dzięki centrali telefonicznej – płać za funkcje z których korzystasz i dobierz atrakcyjne pakiety minut;


    Zintegruj centralę telefoniczną z CRM – obsługuj połączenia, wysyłaj SMSy, zbieraj dane z rozmów – wszystko w jednym systemie;


    Automatyzuj procesy – odciąż przeładowanych pracowników i ułatw klientom samodzielne rozwiązanie problemów;


    Łatwo dobierz odpowiednie funkcje centrali telefonicznej – sprawdź poniżej:

    SMS

    Wysyłaj SMSy automatycznie z infolinii, przez WWW masowo lub pojedynczo. Odbieraj w panelu centrali wirtualnej.

    Call Back Widget

    Uruchom na firmowej witrynie kolorowy i edytowalny wizualnie widget do automatycznego oddzwaniania.

    Integracja CRM

    Skorzystaj z jednej z gotowych integracji lub zintegruj z dowolnym systemem CRM, ERP, e-commerce lub innym.

    Menu IVR

    Stwórz własną infolinię. Zyskaj profesjonalny wizerunek, kieruj połączenia do działów i nie trać szans sprzedażowych.

    System raportowy

    Wizualny system raportowy online do monitorowania SLA i jakości pracy konsultantów. Dostarczy danych do poprawy pracy.

    Integracje

    Połącz nasze centrale telefoniczne z dowolnym środowiskiem informatycznym - dla e-Commerce i wielu innych. Oferujemy standardy WSS, API i CTI.

    TTS (Synteza mowy)

    Usługa abonamentowa pozwalająca stosować w komunikatach centrali ponad 48 głosów w 24 językach, w tym 4 głosów Polskich.

    Ile kosztuje centralka telefoniczna?

    Wygodnie pracuj z dowolnego urządzenia

    Komputer

    Program komputerowy softphon (np. ZoIPer)

    Telefon

    Telefon biurkowy (np. Yealink)

    Smartfon

    Aplikacja mobilna na androida (np. Call-eX Softphone)

    Wykorzystaj gotowe integracje

    Lub łatwo zintegruj z dowolnym systemem dzięki:

    WSS

    Web Socket Secure jest szyfrowanym protokołem dwustronnej wymiany danych pomiędzy systemami informatycznymi.

    API

    Interfejs API SOAP wykorzystywany do dwustronnej komunikacji naszych central z dowolnym systemem informatycznym, w tym CRM.

    CTI

    Styk CTI, umożliwiający centrali telefonicznej VoIP wysyłanie komunikatów do dowolnego środowiska informatycznego. Stosowany np. w integracji CRM.

    Sprawdź system podczas bezpłatnych testów – zapisz się!

    Umów się na bezpłatne testy systemu

    345

    Tyle stanowisk jest obsługiwanych przez naszą centralę VoIP w ramach największego wdrożenia.

    2+ milionów

    Tyle minut rozmów telefonicznych jest obsługiwane przez nasze centrale każdego miesiąca.

    6000+

    Tylu klientów w całej Polsce uruchomiło nasze centrale telefoniczne - a ich liczba cały czas rośnie.

    20

    Tyle lat już działamy na rynku telefonii internetowej i systemów telekomunikacyjnych VoIP.